Gå til innhold

Liker dere menn som trener mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er muskuløse og markerte?

Anonymous poster hash: 9e241...af3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Med tatoveringer.

Anonymous poster hash: 71b91...2f6

Skrevet

Jeg liker ikke mannskropper som kun har løftet vekter og ikke driver med annen trening. Må ikke være så definerte.

Men en veltrent kropp - ja, takk :)

Det er så flott med måten en veltrent kropp beveger seg. Og så er det veldig godt å ta på en slik mann også - elsker å massere en slik mann :)

Anonymous poster hash: 9681f...662
Skrevet

Som venner, ja, men ikke som kjæreste.

Jeg liker å trene selv og en kjæreste som ville bruke veldig mye tid på egentrening går ville ført til at det ble lite tid til familie og egentlig for meg. Jeg liker at kjæresten min holder seg i form, men jeg bille ikke hatt en kjæreste som trente 5 dager i uka.

Anonymous poster hash: 1240e...5b9

Skrevet

Det spørs hvordan de prioriterer trening mot andre ting i livet!

Man kan trene rimelig mye OG godt uten at det hverken går utover barn, venner eller fulltidsjobb... Men hvis både sosiale lag med venner skippes, for man må trene, eller tenke "diett",- eller man ikke kan være med barna i svømmehallen for man må trene,- ikke se kamper eller stille opp på dugnader for man skal trene selv.....Huff

Om målet er å jobbe på treningsstudio og/eller som PT for da kan man trene hele dagen og tjene penger på det osv,- det er også utafor....

Trening må være en essensiell del av livet,- men det skal ikke ta for mye tid! man kommer langt med en time om dag (og da kan man ikke bruke en time på pakking og reise til og fra treningsstudio i TILLEGG altså! Fra start til slutt tenker jeg). Kanskje en lengre økt lørdag eller søndag på 2-3 timer..... For da kan man ta det før man må på ting med barn eller det skjer andre sosiale ting,- eller man bare skal nyte en HEL dag sammen som kjærester...........Også skal det ikke være krise om treningen må vike en dag eller tre når det er ferie eller det skjer ekstraordinært mye i dagliglivet!!!

Anonymous poster hash: ccbee...d50
Skrevet (endret)

Nei, for ofte henger det sammen med mindre flatterende egenskaper for meg. Egoisme, liten evne til å finne trygghet i seg selv og stort behov for ytre bekreftelser.

Trening er supert, men alt med måte.

De som står og pumper jern, og stigmatiserende nok med fullt av tattoveringer er nesten noe av det dummeste jeg ser...

Endret av Twintipp og himmelblå
Skrevet

Ja, men ikke boler-okser. Men deilig med sterke menn som kan løfte meg ;)

Definerte armer og mage, men ikke så det sprenger klærene 😜

Anonymous poster hash: 337d6...eef

Skrevet

Ja, men variert trening. Fordi det vitner om en livsstil jeg liker og vil være med på.

Skrevet

Nei, for ofte henger det sammen med mindre flatterende egenskaper for meg. Egoisme, liten evne til å finne trygghet i seg selv og stort behov for ytre bekreftelser.

Trening er supert, men alt med måte.

De som står og pumper jern, og stigmatiserende nok med fullt av tattoveringer er nesten noe av det dummeste jeg ser...

Det er (minst) to typer menn som trener mye. Ene er den typen du nevner, jernpumperne som ikke gjør stort annet. Så har du selvfølgelig de treningsnarkomane. Begge disse typene synes jeg ofte går inn i den karakteristikken du kommer med.

Men det å være godt trent (godt forhold mellom kondisjon, styrke, bevegelighet og et sunt forhold til aktivitet) kan også bety det å være opptatt av helse, sunne verdier, ønsker å ta vare på seg selv for å kunne være der for andre fullt ut, ha nok energi og krefter til både jobb og fritid (og sex ;) ).

Jeg kjenner flere familiefedre som trener mye, men de greier å legge treningen slik at det ikke går ut over familielivet. Konene deres trener også, og de får kabalen til å gå opp, og de deler ganske så likt på ansvar i hjemmet og med ungene. Der er trening og fysisk aktivitet en prioritering i hele familien, en livsstil.

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei. Jeg har vært altfor mye treningsenke i livet mitt.

Skrevet

Jeg drømte om en sterk mann, som kunne løfte meg og holde rundt meg. Jeg fikk det også.

Men etter å ha prøvd hva den styrken også kan brukes til, nemlig å gjennomtrumfe sin vilje og skade et annet menneske, så foretrekker jeg en mindre trent person om bare personligheten er i orden. Det er langt viktigere enn om han har sixpack.

Anonymous poster hash: ba5f0...686

Skrevet

Det er (minst) to typer menn som trener mye. Ene er den typen du nevner, jernpumperne som ikke gjør stort annet. Så har du selvfølgelig de treningsnarkomane. Begge disse typene synes jeg ofte går inn i den karakteristikken du kommer med.

Men det å være godt trent (godt forhold mellom kondisjon, styrke, bevegelighet og et sunt forhold til aktivitet) kan også bety det å være opptatt av helse, sunne verdier, ønsker å ta vare på seg selv for å kunne være der for andre fullt ut, ha nok energi og krefter til både jobb og fritid (og sex ;) ).

Jeg kjenner flere familiefedre som trener mye, men de greier å legge treningen slik at det ikke går ut over familielivet. Konene deres trener også, og de får kabalen til å gå opp, og de deler ganske så likt på ansvar i hjemmet og med ungene. Der er trening og fysisk aktivitet en prioritering i hele familien, en livsstil.

Ja, enig med det du skriver.

Mannen min trener også i perioder en del, men aldri så det går utover familien. Aldri lagt ut et bilde eller status om det i sosiale medier, nettopp fordi han gjør det for egen vinning og ikke ytre bekreftelser.

Min eks drev med type Ironman etc, så altfor mye sosiale kasuser og selvopptatte mennesker der.

Skrevet

Til en viss grad. Ikke menn som bruker anabole steroider, og det er mer utbredt enn man tror...

Anonymous poster hash: 09c72...5f5
Skrevet

Ja, enig med det du skriver.

Mannen min trener også i perioder en del, men aldri så det går utover familien. Aldri lagt ut et bilde eller status om det i sosiale medier, nettopp fordi han gjør det for egen vinning og ikke ytre bekreftelser.

Min eks drev med type Ironman etc, så altfor mye sosiale kasuser og selvopptatte mennesker der.

Da er vi stort sett enige :)

Vil tro det er litt av hvert i det ironman-miljøet, har hørt litt om det. Jeg kjenner faktisk en som driver med det som greier å gjøre det uten at det går ut over familien, men tror kanskje han ikke er helt gjennomsnittstypen i det miljøet.

Skrevet

Da er vi stort sett enige :)

Vil tro det er litt av hvert i det ironman-miljøet, har hørt litt om det. Jeg kjenner faktisk en som driver med det som greier å gjøre det uten at det går ut over familien, men tror kanskje han ikke er helt gjennomsnittstypen i det miljøet.

Jeg gikk forresten en tur i skogen for et par dager siden. Da møtte jeg en mann med en datter på ca. 3-4 år i sånn 3-hjuls løpevogn. Pappaen jogget og hun fulgte med på det hun så og syntes tydelig at det var morsomt, de hadde også en tydelig god dialog seg imellom underveis (det er en runde, så så dem et par ganger). Da er det positivt med trening :)

Skrevet

Jeg syns det er skikkelig turn off. For meg signaliserer det grunne verdier og overfladisk fokus. Men jeg skjønner at jeg er fordomsfull, selv om en mann logisk sett ikke kan ha tid til å både trene hele tiden OG lese bøker, så kan det jo hende han kan ha andre interesser samtidig.

Skrevet

Om en mann trener eller ikke - eller SER trent ut/er muskuløs har jeg aldri brydd meg om i forhold til hvem jeg har vært forelsket i/tiltrukket av. Har datet/ vært sammen med både veltrente, overvektige og "normale"/slanke menn. Men jeg må innrømme at en MEGET muskuløs mann nesten er litt turn-off...blir "too much"...!

Nå er det slik at min samboer er av den lett overvektige typen, med litt "vaskeball" på magen isteden for vaskebrett.. Så lenge en trening eller andre fritidsaktiviter ikke går utover familieliv osv, så bryr jeg meg ikke om en mann evt trener eller ei.

Anonymous poster hash: 58544...40c

Skrevet

Nei..

Anonymous poster hash: 6e316...7b5

Skrevet

Og er muskuløse og markerte?

Anonymous poster hash: 9e241...af3

Jeg liker hvordan de ser ut, men ikke all tiden de bruker på det ☺️

Anonymous poster hash: 05a13...2da

Skrevet

Det er altfor mye fokus på trening synes jeg, vi er blitt så opptatt av det ytre alle sammen.

Da mener jeg absolutt ikke det å holde seg i form, leve sundt og ha en aktiv livstil, det er jo bare positivt.

Men jeg ser jo mange "venner" på face som skryter (ja det er jo det de gjør) av øktene sine, legger ut tider osv. Og jeg stusser når jeg hører om folk med full jobb og familie som trener 10 timer i uka (eller mer)  i tillegg for å ta merket i Birken.

Skrevet

Nei!! Det er så turn off at hjelp!👎🏻

Anonymous poster hash: e58c6...d0a

Skrevet

Nei, jeg liker menn som tjener mye 😂

Men altså, ikke trener mye. Men holder seg i form. 2 eller 3 dager i uka holder.

Anonymous poster hash: 17e26...71e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...