Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 Anonymous poster hash: 498ac...7c1
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 Det vil vel være ganske varierende. Min far ønsker seg helt andre ting enn svigerfar og min bror ønsker seg noe annet og min ektemann ønsker seg noe annet osv. osv. Anonymous poster hash: 71c1c...17f
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #3 Skrevet 23. september 2016 Hva ønsker de seg da? Anonymous poster hash: 498ac...7c1
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #4 Skrevet 23. september 2016 Det vil vel være ganske varierende. Min far ønsker seg helt andre ting enn svigerfar og min bror ønsker seg noe annet og min ektemann ønsker seg noe annet osv. osv.Anonymous poster hash: 71c1c...17f For et svada svar. Skjønte du virkelig ikke at HI var ute ettert tips og hva menn dere kjenner ønsker seg?? For selvfølgelig er det ikke en fasit-ting som alle ønsker seg. Anonymous poster hash: 86a8d...909
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #5 Skrevet 23. september 2016 Ingen tips? 😔 Anonymous poster hash: 498ac...7c1
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #6 Skrevet 23. september 2016 Sugetur og barbersaker? Kan du ikke bare spørre den aktuelle? Anonymous poster hash: bc4dd...7aa
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #7 Skrevet 23. september 2016 Det er jo et håpløst spørsmål. Spør du naboen hva kvinner ønsker seg til jul fordi du skal kjøpe noe til meg bommer du grovt. Anonymous poster hash: dea63...0d0
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #8 Skrevet 23. september 2016 Jøss så surmaga vi var her i dag da, går vel an å gi noen generelle tips vel.... Broren min ønsker seg superundertøy, han tåler ikke ull. Så denne uken kjøpte jeg det på medlemstilbud på obs! Satt ned fra 499 til 249 for et sett Mannen min ønsker seg Ulvang genser og gode hansker Pappa ønsker seg spekepølse og sjokolade, han digger kortreist mat fra gårdsbutikker o.l så han ønsker seg det Svigerfar ønsker seg veggkalender med bilder av barnebarna. Det har han ønsket seg (og fått) til jul de siste ti årene Tenåringssønnen min ønsker seg ny kontroll til playstation, hotellpute, spend-on kort han kan bruke på nett og gavekort på kino Anonymous poster hash: 48eea...0b2
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #9 Skrevet 23. september 2016 Min mann ønsker seg jakt- og fiskeutstyr og sportsutstyr. Pulsklokke, treningstøy, jaktklær, hodelykt, sykkelrulle, osv Min far ønsker seg klær og verktøy... Av gaver fra andre får de stort sett alkohol, som jeg synes er en uting, da vi nå har hele boden full av det og ingen som drikker... Anonymous poster hash: 03377...044
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #10 Skrevet 23. september 2016 Alt etter hva slags habbyer og interesser han har. Men min ønsker seg friluftsutstyr Anonymous poster hash: 726a2...3ed
Appelsinpiken Skrevet 23. september 2016 #11 Skrevet 23. september 2016 Min mann ønsker seg gavekort på sportsbutikken.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #12 Skrevet 23. september 2016 Hva ønsker de seg da? Anonymous poster hash: 498ac...7c1 Min far ønsker seg bøker, gjerne biografier og kulturopplevelser. Svigerfar ønsker seg fritidsklær og kjøkkenutstyr (han er er trollmann på kjøkkenet). Min bror ønsker seg barnepass, gavekort på byggbutikk og t-skjorter. Min mann har alt han trenger og ber meg gi penger til hans hjerte-organisasjon. Trenger han noe eller ønsker han seg noe kjøpes det fortløpende. Anonymous poster hash: 71c1c...17f
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #13 Skrevet 23. september 2016 Dette ønsker min seg: Jaktutstyr Ps4 spill (siden ungene skal få ps4 til jul;)) Klær Og så ønsker han at ungene får lego de ikke får til å bytte til jul så han "må" bygge. Kanskje han bare skal få sin egen siden ungene bygger selv nå😂 Anonymous poster hash: 836bc...56a
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #14 Skrevet 23. september 2016 Min samboer ønsker seg fiskeutstyr, nyeste Apple TV, ps4 spill, universalgavekort Anonymous poster hash: 779a2...167
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #15 Skrevet 23. september 2016 Takk for tips alle sammen! 😊 I familien vår er det nemlig bare menn (svigerfar, svigwebestefar, far, mann, hans tre brødre og mine to brødre, to nevøer og to sønner 😝), så jeg vet godt at menn kommer i ulike former. Er bare stress å spørre om én og én. Kanskje mannen skal få lego han også. Tror faktisk han hadde syntes det var gøy 😄 Anonymous poster hash: 498ac...7c1
Magia Skrevet 23. september 2016 #16 Skrevet 23. september 2016 En eller annen teknisk duppedings kanskje? Bøker til de som leser - min eks er svak for biografier og historiebøker. Faren min er blitt sentimental på sine eldre dager og blir glad for noe hjemmelaga eller et bilde f eks.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #17 Skrevet 23. september 2016 En eller annen teknisk duppedings kanskje? Bøker til de som leser - min eks er svak for biografier og historiebøker. Faren min er blitt sentimental på sine eldre dager og blir glad for noe hjemmelaga eller et bilde f eks. Ja. Han er veldig glad i duppetingene ☺️ historiebøker er også en kjempegod ide. Noen spesielle å anbefale? Mannen er ganske opptatt av borgerkrigene i USA og napoleonskrigene og den perioden der... Anonymous poster hash: 498ac...7c1
Magia Skrevet 23. september 2016 #18 Skrevet 23. september 2016 Ja. Han er veldig glad i duppetingene ☺️ historiebøker er også en kjempegod ide. Noen spesielle å anbefale? Mannen er ganske opptatt av borgerkrigene i USA og napoleonskrigene og den perioden der...Anonymous poster hash: 498ac...7c1 Har dessverre ikke konkrete forslag. Når jeg kjøper slike pleier jeg å kikke på dem i butikken for å danne et inntrykk av kvaliteten. Jeg er mer på den skjønnlitterære sida i mine interesser selv. Et annet tips er en "goodie-bag" - kjøp en sekk/bag/skulderveske (eller bare en festlig pose, om det blir for dyrt) og fyll den med gode spiselige ting - et par sorter spesiell øl, et blad, snacks med litt spenstig smak (broren min er helt gal etter chili i alle former og farger, så jeg fant forskjellig chilisnacks og sauser og sånt en gang til han), godteri ol. En fancy klokke til en du bruker en del penger på kan også være noe. Ser ut som at jeg er skikkelig god på gaver, men det er jeg ikke. Lettere å gi andre tips gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå