Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 Er det upraktisk at man må henge opp alle klær, eller er det bedre enn skuffer? Anonymous poster hash: a2fdb...000
klg,2 boys now:) Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 Henger opp alt.minimalt med skuffer
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #3 Skrevet 23. september 2016 Har et rom ved siden av soverommet, der har jeg to kommoder, et skap og flere sånne hengestenger med kleshengere på. Anonymous poster hash: 4a7c6...3c1
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #4 Skrevet 23. september 2016 Har satt inn skap og hjørneskap fra ikea i vårt. Uten dører. Liker å ha både oppheng, hyller og skuffer Anonymous poster hash: 17787...8b1
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #5 Skrevet 23. september 2016 Har to walk in closet. Et i forbindelse med soverommet og et i gangen Jeg har en kombinasjon av kurver/skuffer og oppheng. Har mye klær som henger, bluser, cardigans, kjoler/skjørt. Gidder ikke å henge opp bukser, så de ligger i kurver, samme med kortermede topper og singleter. Så for min del henger/ligger klærne på samme måte som de ville gjort i et vanlig klesskap. I det i gangen henges såklart alt av jakker opp, mens småting som votter/hansker, sjal/skjerf, luer, bukser, strikkeklær ligger i kurver. Anonymous poster hash: 7885c...6ec
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #6 Skrevet 23. september 2016 Har mest hengeplass. Men har tre høyskap med skyveskuffer med glassfronter. Sokker, truser, badetøy, t-skjorter og treningstøy tar plass. Forsøkte henge bukser men syntes det var ugreit så de bretter jeg. Anonymous poster hash: b2e26...85b
Kjerringa med agurken Skrevet 23. september 2016 #7 Skrevet 23. september 2016 Garderobemannen kjøpte vi inventaret fra. Har 4 rader med hengeplass (har mange skjorter, dresser og kjoler). Alle gensere, bukser og topper har fått åpne hyller. Når det gjelder undertøy, belter, sokker, treningstøy osv har vi valgt skuffer under hyllene.
Chupa chups Skrevet 23. september 2016 #8 Skrevet 23. september 2016 Har kun hyller og skuffer i vår walk-in. Det lille vi henger opp (dress, bunad, noen få kjoler og kjørt) henger i et skap i et annet rom.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #9 Skrevet 23. september 2016 Det beste er mest mulug heng. Du får da inn MYE mer klær på samme plass, det er mer oversiktelig, lettere å rydde på plass etter vask da det er raskere å henge opp en å brette og du slipper stygge brettekanter på klærne. Anonymous poster hash: d501e...09e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå