Gå til innhold

Nedpress.. noen som vet? :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 31 med nr 3.

Har vært plaget med en god del nedpress dette svangerskapet.

Men for 3 dager siden ble det ganske mye værre, så ille at jeg nesten ikke får tissa, og bruker mye av tiden til å ligge i ro.

 

Tok et speil i går for og se hvorfor det gjør så vondt og da så jeg en blodåre inn mot selve indre kjønnsleppe som er helt lilla blå.

Skjønner jo at dette er vondt.

 

Noe jeg kan gjøre?

Lenge å gå sånn her i 9 uker til:(

 

Anonymous poster hash: b93bf...c63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, spør legen din? Eller jordmor?

 

Anonymous poster hash: b309d...d74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...