Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #1 Skrevet 22. september 2016 Har ikke fulgt med så mye på dette, men har skjønt at hele den nye kommunen skal hete Asker. Men flyttes fylkes-grensen? Hvordan isåfall? Anonymous poster hash: fa3b3...47c
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #2 Skrevet 22. september 2016 Alt man skal tenke på i natten Nå fikk du meg til å tenke også, for det har jeg ikke tenkt på tidligere (har heller ikke fulgt særlig med pga. langvarig sykdom). Og hvordan blir det med prisene på offentlig kommunikasjon, i dag så er det mye dyrere når man må krysse fylkesgrensen fordi det ikke er noe samarbeid og like betalingssystemer. Vi får vente spent på noen som kanskje kan gjøre oss litt mer oppdaterte (jeg prøvde å google, men fant ikke noe om det) Anonymous poster hash: 55ace...3bc
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #3 Skrevet 23. september 2016 Alt man skal tenke på i natten Nå fikk du meg til å tenke også, for det har jeg ikke tenkt på tidligere (har heller ikke fulgt særlig med pga. langvarig sykdom). Og hvordan blir det med prisene på offentlig kommunikasjon, i dag så er det mye dyrere når man må krysse fylkesgrensen fordi det ikke er noe samarbeid og like betalingssystemer. Vi får vente spent på noen som kanskje kan gjøre oss litt mer oppdaterte (jeg prøvde å google, men fant ikke noe om det) Anonymous poster hash: 55ace...3bc Hehe godt vi er flere iallefall 😃 Anonymous poster hash: fa3b3...47c
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #4 Skrevet 23. september 2016 Hehe godt vi er flere iallefall Anonymous poster hash: fa3b3...47c Ha-ha, ja, ikke sant Vi bør vel få med at Hurum også skal være med i storkommunen. Sammenslåingen skjer vel først i 2020, og da tviler jeg på at jeg bor her lenger, men man vet jo aldri. Men jeg lurer virkelig på hva som skjer med fylkesgrensen - siden du nå først fikk meg på tanken Anonymous poster hash: 55ace...3bc
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #5 Skrevet 23. september 2016 Ah... se hva jeg fant... https://www.regjeringen.no/no/tema/kommuner-og-regioner/kommunereform/FAQ---sporsmal-og-svar/id762533/ Scroll ned til Grensejustering og deling Anonymous poster hash: 55ace...3bc
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #6 Skrevet 23. september 2016 Planen er vel uansett å gå bort fra fylker og heller ha større regioner. Sansynlig vis vil da alle de nåværende kommunene ende i samme region og problemet vil bli løst på den måten. Anonymous poster hash: 0193c...d58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå