Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #1 Skrevet 22. september 2016 Anonymous poster hash: 8b14e...750
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #2 Skrevet 22. september 2016 Vanskelig og se pga sorte klær 😬 Synst ikke du er noe stor, litt ekstra ser det ut som 😊 Anonymous poster hash: a5bc7...870
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #3 Skrevet 22. september 2016 Langt fra stor. I øvre del av normalskalaen tenker jeg. Litt dårlig bilde da... Anonymous poster hash: 94663...590
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #4 Skrevet 22. september 2016 Normal. Anonymous poster hash: 8de38...139
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #5 Skrevet 22. september 2016 Omtrent som meg. Jeg kan godt miste 10 kg uten å savne dem. Men i hovedsak er du normal. Anonymous poster hash: 3f475...1a5
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #6 Skrevet 22. september 2016 Umulig å si noe om mage og ev. magefett uten å også se fra siden av. Hva synes du selv om egen vekt, Hi? Det er mer interessant enn hva vi mener... Anonymous poster hash: 8cd97...44f
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #7 Skrevet 22. september 2016 Jeg er 167 cm og 71 kg. Ser ut sol min kropp nå. Stemmer? Anonymous poster hash: 05eda...113
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #8 Skrevet 22. september 2016 Jeg er 157 og 58 kg. Synes jeg har noen kg for mye. Litt usikker på hvor mange? Anonymous poster hash: 8b14e...750
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #9 Skrevet 22. september 2016 10 kg det Anonymous poster hash: 05eda...113
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #10 Skrevet 22. september 2016 Jeg er 157 og 58 kg. Synes jeg har noen kg for mye. Litt usikker på hvor mange? Anonymous poster hash: 8b14e...750 Bruk heller målbåndet på midjen din og ta utgangspunkt i det med tanke på ev. magefett. Anonymous poster hash: 8cd97...44f
Magia Skrevet 23. september 2016 #12 Skrevet 23. september 2016 Jeg klarer ikke å si at folk under 160 er store. Men du mener kanskje tjukk? Jeg syns du ser helt normal ut, men vil ikke si du er slank heller.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #14 Skrevet 23. september 2016 Jeg klarer ikke å si at folk under 160 er store. Men du mener kanskje tjukk? Jeg syns du ser helt normal ut, men vil ikke si du er slank heller.Jeg syns også det er veldig rart. Er det forbudt å si tjukk nå liksom? HI, du er ikke tjukk, men har litt mye over mageområdet. Ikke tenk sånmye på vekt, men mål deg rundt midjen og finn litt trening som strammer opp litt der kanskje? Anonymous poster hash: e07a2...9b5
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #15 Skrevet 23. september 2016 Ikke tykk men du har samme problemområde som mange kvinner. Hofter og mage. Anonymous poster hash: c00b2...159
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #16 Skrevet 23. september 2016 Vanskelig å si noe sikkert utifra et bilde men du ser litt større ut enn meg. Jeg er 170 og veier 78 kg (10 kg for mye). Utifra det vil jeg anslå at du har 10-15 kg for mye. Du er ikke STOR men lett overvektig. Anonymous poster hash: 4a782...8ce
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #17 Skrevet 23. september 2016 Anonymous poster hash: 8b14e...750 Er dette et bilde fra snapchat? Anonymous poster hash: 89e03...bc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå