Gå til innhold

Synes dere jeg er stor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 8b14e...750

post-42-44523_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig og se pga sorte klær 😬

Synst ikke du er noe stor, litt ekstra ser det ut som 😊

 

Anonymous poster hash: a5bc7...870

Skrevet

Langt fra stor. I øvre del av normalskalaen tenker jeg. Litt dårlig bilde da...

 

Anonymous poster hash: 94663...590

Skrevet

Normal.

 

Anonymous poster hash: 8de38...139

Skrevet

Omtrent som meg. Jeg kan godt miste 10 kg uten å savne dem. Men i hovedsak er du normal.

 

Anonymous poster hash: 3f475...1a5

Skrevet

Umulig å si noe om mage og ev. magefett uten å også se fra siden av.

 

Hva synes du selv om egen vekt, Hi? Det er mer interessant enn hva vi mener...



Anonymous poster hash: 8cd97...44f
Skrevet

Jeg er 167 cm og 71 kg. Ser ut sol min kropp nå. Stemmer?

 

Anonymous poster hash: 05eda...113

Skrevet

Jeg er 157 og 58 kg. Synes jeg har noen kg for mye. Litt usikker på hvor mange?

 



Anonymous poster hash: 8b14e...750
Skrevet

10 kg det

 

Anonymous poster hash: 05eda...113

Skrevet

 

Jeg er 157 og 58 kg. Synes jeg har noen kg for mye. Litt usikker på hvor mange?

 

 

Anonymous poster hash: 8b14e...750

 

 

Bruk heller målbåndet på midjen din og ta utgangspunkt i det med tanke på ev. magefett.

 

 

 

Anonymous poster hash: 8cd97...44f

Skrevet

Jeg klarer ikke å si at folk under 160 er store. Men du mener kanskje tjukk? Jeg syns du ser helt normal ut, men vil ikke si du er slank heller.

Skrevet

Jeg klarer ikke å si at folk under 160 er store. Men du mener kanskje tjukk? Jeg syns du ser helt normal ut, men vil ikke si du er slank heller.

Jeg syns også det er veldig rart. Er det forbudt å si tjukk nå liksom?

 

HI, du er ikke tjukk, men har litt mye over mageområdet. Ikke tenk sånmye på vekt, men mål deg rundt midjen og finn litt trening som strammer opp litt der kanskje?

 

 

Anonymous poster hash: e07a2...9b5

Skrevet

Ikke tykk men du har samme problemområde som mange kvinner.

Hofter og mage.

 

Anonymous poster hash: c00b2...159

Skrevet

Vanskelig å si noe sikkert utifra et bilde men

du ser litt større ut enn meg. Jeg er 170 og veier 78 kg (10 kg for mye). Utifra det vil jeg anslå at du har 10-15 kg for mye. Du er ikke STOR men lett overvektig.

 

Anonymous poster hash: 4a782...8ce

Skrevet

Anonymous poster hash: 8b14e...750

Er dette et bilde fra snapchat?

 

 

Anonymous poster hash: 89e03...bc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...