Gå til innhold

Sier typen deres at han elsker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er samboere og har vært sammen en del år. Han har aldri sagt at han elsker meg og er heller ikke interessert i å gifte seg. Dårlig tegn? Hvordan var det med dere?

Anonymous poster hash: 9c2c9...cf9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nesten litt for ofte 🙈Sier det gjerne flere ganger om dagen.

Anonymous poster hash: ce888...797

Skrevet

Ja, hverdag :)

Anonymous poster hash: 90293...823

Skrevet

Vi er gift, da. Så vet ikke om det teller... Men det var likt da vi var samboere, mener jeg å huske. Han sier det annen hver uke, kanskje? Veldig passe for meg, så blir det ikke "brukt opp" Sier at han er glad i meg eller digger meg, at jeg er pen og super og sånt ofte.

Anonymous poster hash: 1bf2c...c25

Skrevet

Høres veldig spesielt ut å ha vært sammen flere år og ikke sagt jeg elsker deg. Har du sagt det til han? Hva sier han da? Elsker du han? Jeg hadde tatt det som et veldig dårlig tegn. Det er vanlig at det kommer ganske naturlig etterhvert når en er sammen.

Og ja, mannen min sier det til meg nesten hver dag. Vi sa det til hverandre når vi hadde vært sammen i ca to mnd.

Anonymous poster hash: 179d5...221

Skrevet

Sier du det da hi?

Anonymous poster hash: 0ac1d...35b

Skrevet

Høres veldig spesielt ut å ha vært sammen flere år og ikke sagt jeg elsker deg. Har du sagt det til han? Hva sier han da? Elsker du han? Jeg hadde tatt det som et veldig dårlig tegn. Det er vanlig at det kommer ganske naturlig etterhvert når en er sammen.

Og ja, mannen min sier det til meg nesten hver dag. Vi sa det til hverandre når vi hadde vært sammen i ca to mnd.

Anonymous poster hash: 179d5...221

Nei, jeg har vel ikke det så jeg har vel egentlig like mye skyld jeg også. I starten sa jeg ikke det fordi jeg ikke ville si det før jeg faktisk var sikker at jeg mente det. Og så har det bare blitt vanskelig å si det siden han heller ikke sier det. Jeg har tatt opp temaet å gifte oss, men det er ikke han interessert i. Da blir det liksom enda vanskeligere for meg å si det siden jeg blir usikker på han. Han burde jo ikke være usikker på mine følelser når jeg faktisk har lyst å gifte meg med han. Han er ellers en flott kjæreste, men sier en sjelden gang at han er glad i meg, helst etter jeg har sagt det først.

Anonymous poster hash: 9c2c9...cf9

Skrevet

Vi har vært sammen i 6 år og aldri sagt det heller. Sier vi er glad i hverandre. Ikke vil han gifte seg, men han har sine måter å vise/si det på.

Anonymous poster hash: 4e69b...087

Skrevet

Når vi legger oss.

Anonymous poster hash: e79d7...c0f

Skrevet

ja. nesten hver dag😃

Anonymous poster hash: 569c9...cf9

Skrevet

Vi har vært sammen i 13 år, gift i 8 år og vi sier elsker deg hver dag.

Alltid " natta, elsker deg"

Og ellers på melding , osv

Skrevet

Vi sier det ikke. Vært sammen i4 år. Vi har sagt det men jeg liker best glad i deg.

Anonymous poster hash: 8b5b5...118

Skrevet

Sier det en gang i året kanskje. Men det er et så voldsomt ord, vi er ikke vant til å bruke det noen av oss. Sier heller glad i deg.

Anonymous poster hash: e2d74...0cb

Skrevet

Han sa det sist i 2013.

Anonymous poster hash: bf57b...d89

Skrevet

Ja. Ikke hver dag. Men jevnlig.

Hvordan kom dere til å flytte sammen uten at dette noen gang ble nevnt, HI?

Anonymous poster hash: bcffe...5dc

Skrevet

Ja, hverdag :)

Anonymous poster hash: 90293...823

Signerer, bare at han sier det i helgene også :-)

Anonymous poster hash: a46f8...fae

Skrevet

Både jeg og kjæresten er heldigvis verbale følelsesmennesker og vi forteller hverandre jevnlig hvor mye vi setter pris på hverandre og at vi elsker hverandre. Det er så godt å sette ord på det man føler og få høre jevnlig hvor mye man betyr for den andre. Glad i deg dekker ikke følelsen, syns jeg. Det virker kaldt og trist for meg. Siden du spør her, så er du kanskje enig? Hva med å si det først?

Skrevet

Hver dag de første årene. Vært sammen 12 år nå og han sier det hvertfall ukentlig, og spesielt hvis han er borte fra meg noen dager 😂😍

Anonymous poster hash: 06759...fa5

Skrevet

Hele tiden....

Anonymous poster hash: 16562...cd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...