Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #1 Skrevet 22. september 2016 Fødte for ca 6 mnd siden og har ikke vært på etterkontroll enda. Har hatt en god del utflod siden fødsel, som er ganske gul (noen ganger heller det mot grønnish). Ingen kløe eller stygg lukt. Det jeg reagerte litt på nå var når jeg tok meg ett bad. ). Det kjennes ut som at skjeden er åpen, og at det fosser vann inn når jeg setter meg i karet. Etter endt bading la jeg meg i sengen, og når jeg nøs, kjente jeg at det kom ganske mye vannaktig væske ut. Er dette helt normalt? Anonymous poster hash: 78ad5...bc6
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #2 Skrevet 22. september 2016 Gul og grønn utflod er IKKE normalt! Anonymous poster hash: 65c74...5cc
hysterika Skrevet 22. september 2016 #3 Skrevet 22. september 2016 Det virker som du har en betennelse. Det med vannet som renner inn/ut, har nok sammenheng med at musklene er svekket. Skjeden er rett og slett "åpen" hele tiden. Dette kan være grunnen til at du får infeksjoner også.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #4 Skrevet 22. september 2016 Kan det være infeksjon uten at jeg har vondt eller er dårlig? Hi Anonymous poster hash: 78ad5...bc6
Mariogspiren Skrevet 23. september 2016 #5 Skrevet 23. september 2016 Ring legen og spør om det er normalt. Be om å få komme inn på sjekk.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #6 Skrevet 23. september 2016 Fødte for ca 6 mnd siden og har ikke vært på etterkontroll enda. Har hatt en god del utflod siden fødsel, som er ganske gul (noen ganger heller det mot grønnish). Ingen kløe eller stygg lukt. Det jeg reagerte litt på nå var når jeg tok meg ett bad. ). Det kjennes ut som at skjeden er åpen, og at det fosser vann inn når jeg setter meg i karet. Etter endt bading la jeg meg i sengen, og når jeg nøs, kjente jeg at det kom ganske mye vannaktig væske ut. Er dette helt normalt? Anonymous poster hash: 78ad5...bc6 Bakteriell vaginose? Bruker du spiral? Anonymous poster hash: b7f82...bb8
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #7 Skrevet 23. september 2016 Bakteriell vaginose? Bruker du spiral? Anonymous poster hash: b7f82...bb8 Bruker ikke noe form for prevensjon for øyeblikket. Ingenting har kommet inn eller ut perleporten siden fødsel å Hi Anonymous poster hash: 78ad5...bc6
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #8 Skrevet 23. september 2016 Skjeden min kan suge inn vann i badekaret uten at jeg er spesielt slapp. Det skjer hvis jeg strammer magemusklene og f eks løfter meg opp. Det med utfloden er ikke helt riktig da. Den skal ikke være gul eller grønn. Jeg ville dratt til legen en tur. Anonymous poster hash: 6aae9...1b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå