Gå til innhold

Mammadalter! Blir så sliten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en ekstremt travel dag på jobb etter en dårlig natt. Ville sove litt mens mannen og barna skulle handle. Ender opp med å bli med fordi barna nekter å bli med uten meg. mannen fikk minsta på gli, men eldstejenta nektet og det gikk da vel helt fint for meg å hvile selv om hun var hjemme? Hadde det vært bare meg som skulle på butikken så hadde de nektet å bli hjemme.

Jeg får ikke spise middag i fred fordi minsta VIL sitte på fanget til mamma. Mamma skal legge oss, mamma skal skifte bleie, mamma skal finne vann. Hyling bare jeg går opp i andre etasje for å hente noe selv om pappa er nede. Jeg er såååå lei!

Et lite hjertesukk fra meg som er veldig glad i barna mine og elsker å være sammen med dem,men som akkurat i dag er supersliten.

Anonymous poster hash: 647ff...aeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere må sette ned foten selv om du er sliten. Ikke noe mikmak. Begge barna ut i bilen. Slik det er nå vet de jo at de kan hyle seg til viljen sin. Gå deg en tur og la pappa'n ta legging i blant. Sikkert mindre hyling om du ikke er der. Vi har også hatt slike perioder. Tøft mens det står på, spes når man er utslitt, men med litt utholdenhet går det over.

Anonymous poster hash: 657fc...a2d

Skrevet

Dere må bare bestemme at i dag SKAL de være med pappa, uansett. Kom deg ut av huset og la mannen ta barna.

Jeg hadde også en liten mammadalt her i sommer men etter en 5 dagers ferie bare far og sønn så kom det seg betraktelig!

Det var kun grining når jeg var i nærheten, var det kun de så var det greit.

Dere får avtale at pappaen tar de med på noe gøy mens du er hjemme og hviler. La det å være med pappa være det kjekkeste alternativet av og til. Man må ha en pause av og til uansett hvor nydelige barna er.

Anonymous poster hash: 3538b...96f

Skrevet

Grensesetting!

Anonymous poster hash: a565d...c20

Skrevet

har en her også,men tenker de er små en gang,så helt greit, når de er fra 10 og oppover, er vi bare til bry

Anonymous poster hash: a4965...431
Skrevet

Si nei.

Sitte på fanget når du spiser middag? Nei, alle må sitte pent ved bordet på sine egne stoler.

Barna bestemmer ikke om det er du eller pappaen som skal gjøre ting, det bestemmer du og pappaen.

Selvfølgelig fint å være nær sine barn, men dere må faktisk OPPDRA dem også. 

Anonymous poster hash: 49453...d04
Skrevet

Høres ut som dere har glemt hvem som bestemmer i huset.

Skrevet

Stakkars far, det ender vel med at han ikke involverer seg mer siden bare mamma er god nok, og mamma stiller alltid opp bare de hyler lenge nok

Anonymous poster hash: e7ce9...3ac

Skrevet

Jeg har hatt to mammadalter, og det går ikke over av seg selv. Dere voksne bestemmer hvem som skal gjøre hva og forbereder barna på det. Når det er far sin tur, må han bare prøve å gjennomføre med fatning og tåle protestene. Og du må holde deg unna selv om de hyler etter deg. Jo mer faren gjør med dem, jo mer vil de søke til ham også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...