Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #1 Skrevet 22. september 2016 Jeg har nå i 9 dager i strekk (et opphold på to dager i mellom) hatt migrene. Et vanlig anfall for meg er som klassisk alt fra 12-72 timer, men ikke denne gangen. Det går ikke over heller, men opp og ned virker det som. Igår ble det bedre, men idag er det så ille at jeg måtte ta medisin her jeg sitter på jobb. Jeg har smerter på venstre siden av hodet under anfall, men i begynnelsen av uka satt det på høyre siden, så i panna, og nå venstre sida. Jeg er ekstremt trett om morgenen og kvelden, og er kvalm om kveldene. De siste dagene har jeg blitt mer og mer desorientert og det virker som korttidshukommelsen min forverrer seg. Jeg gjør små feil som å ta kaffekoppen istedenfor vannflaska når jeg skulle svelge tabletten for litt siden, går tilbake 3 ganger for å gjøre samme ting fordi jeg glemte den de to første osv. Det virker som jeg begynner å reagere dårlig på medisinene også, de virker ikke så godt som de skal, istedenfor får jeg bare trykk i brystet og blir omtåket. Jeg er nå ikke den som løper til legen med det første, men jeg sitter her og lurer på om jeg kanskje burde ta en telefon. Dette er veldig utenom migrenemønsteret jeg vanligvis følger, og jeg liker ikke hvor fjern jeg har blitt. Men hva kan liksom en lege gjøre? Kan det være noe annet enn migrene? Anonymous poster hash: ce47c...b5e
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #2 Skrevet 22. september 2016 Dette høres absolutt som om en tur til legen er på sin plass. Må bare spørre om en ting: Har du spenningshodepine eller smerter i nakken? Da kan det kanskje tyde på at det er årsaken til at du føler at du har migrene hele tiden - uten at det nødvendigvis er det. Avspenning og ev en tur til kiropraktor kan da være en løsning. Anonymous poster hash: be389...556
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #3 Skrevet 22. september 2016 Jeg sliter mye med smerter i nakken og var i vår/sommer delvis sykemeldt nettopp pga dette. Så det henger nok helt klart sammen. Går annenhver uke til kiropraktor for behandling, skal dit imorgen. Jeg kan tenke meg at det gjerne kan være migrene utløst av nakkemusklene, for de sliter jeg veldig med At det er migrene er jeg ganske sikker på, men kan selvsagt ikke være 100 %. HI Anonymous poster hash: ce47c...b5e
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #4 Skrevet 22. september 2016 Jeg sliter mye med smerter i nakken og var i vår/sommer delvis sykemeldt nettopp pga dette. Så det henger nok helt klart sammen. Går annenhver uke til kiropraktor for behandling, skal dit imorgen. Jeg kan tenke meg at det gjerne kan være migrene utløst av nakkemusklene, for de sliter jeg veldig med At det er migrene er jeg ganske sikker på, men kan selvsagt ikke være 100 %. HI Anonymous poster hash: ce47c...b5e Har du prøvd ergonomisk hodepute Anonymous poster hash: 2db89...0e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå