Gå til innhold

Fjortisspørsmål - FB og mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært gift i 5 år, sammen i 7. For cirka 4 år siden hadde vi en kjempestor krise i forholdet, som vi enda ikke har helt klart å komme oss gjennom. Vi har et greit forhold i dag og har ikke tenkt å gå fra hverandre. Det som jeg synes er rart, er at han aldri skriver noe på Facebook-veggen min, aldri kommenterer eller liker noe på min profil, kun tagger meg i salgsinnlegg hvis det er noe interessant som ligger ute på salgssidene. Dette er en mann som er aktiv på FB, kommenterer kompisers og familiens oppdateringer og gratulerer dem med dagen på Facebook. Jeg har de siste 3 årene ikke fått noen gratulasjoner fra ham på FB, til og med den gangen han var bortreist da jeg hadde bursdag. På de siste 3 år har han ikke skrevet et eneste ord på min vegg. Han har heller ikke sendt en eneste flørtende sms, Facebook-melding osv.

Er det jeg som er fjortis eller er det spesielt å skrive på absolutt alle andres vegg, men ikke på konas?

Anonymous poster hash: 58651...483
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss!!!

Ja, du er fjortis.

Anonymous poster hash: 2b7d9...253

Skrevet

Vi har vært gift i 5 år, sammen i 7. For cirka 4 år siden hadde vi en kjempestor krise i forholdet, som vi enda ikke har helt klart å komme oss gjennom. Vi har et greit forhold i dag og har ikke tenkt å gå fra hverandre. Det som jeg synes er rart, er at han aldri skriver noe på Facebook-veggen min, aldri kommenterer eller liker noe på min profil, kun tagger meg i salgsinnlegg hvis det er noe interessant som ligger ute på salgssidene. Dette er en mann som er aktiv på FB, kommenterer kompisers og familiens oppdateringer og gratulerer dem med dagen på Facebook. Jeg har de siste 3 årene ikke fått noen gratulasjoner fra ham på FB, til og med den gangen han var bortreist da jeg hadde bursdag. På de siste 3 år har han ikke skrevet et eneste ord på min vegg. Han har heller ikke sendt en eneste flørtende sms, Facebook-melding osv. Er det jeg som er fjortis eller er det spesielt å skrive på absolutt alle andres vegg, men ikke på konas? Anonymous poster hash: 58651...483

du er jo gift med han og han ser deg sikkert så og si hver dag, hvorfor skal han skrive på Facebook når han kan snakke med deg face to face istedenfor?

Anonymous poster hash: 5d2d7...d64

Skrevet

du er jo gift med han og han ser deg sikkert så og si hver dag, hvorfor skal han skrive på Facebook når han kan snakke med deg face to face istedenfor?

Vel, jeg legger blant annet ut bilder av barna og diverse, som han kan da sette "likerklikk" på. Han setter jo på alle andres bilder av barn. I tillegg har jeg ikke opplevd i vennekretsen at mannen deres ikke skriver gratulasjon på Facebook når de har bursdag. Det er uvanlig i hvert fall hos oss.

Anonymous poster hash: 58651...483

Skrevet

Vel, jeg legger blant annet ut bilder av barna og diverse, som han kan da sette "likerklikk" på. Han setter jo på alle andres bilder av barn. I tillegg har jeg ikke opplevd i vennekretsen at mannen deres ikke skriver gratulasjon på Facebook når de har bursdag. Det er uvanlig i hvert fall hos oss. Anonymous poster hash: 58651...483

kanskje han har valgt å blokke deg slik at han ikke får oppdateringene dine, men at han har deg som venn?! Uansett, hør med mannen da så slipper du å bekymre! Men for å svare på som ditt, ja, jeg synes du er i overkant "touchy"

Skrevet

VI er begge på FB, vi kommenterer sjelden andre, trykker noen gang liker,- men ALDRI til hverandre. Vi snakker sammen vi. Ang bilder av barn, så legger vi ikke ut bilde av barna våre på FB;- noen av oss,- og vi spør den andre om vi tenker legge ut bilder av oss sammen. Type,- synes du dette bildet er greit å legge ut. Nå høre det kanskje slitsomt ut, men når hver av oss legger ut bare maks en håndfull bilder i løpet av et år så er det ikke ofte...

Vi er ikke veldige aktive på FB som dere skjønner, men har mange venner som er det. De kommenterer eller liker vel heller ikke hverandres statuser/bilder spesielt mye. NOEN "FB-venner" gjør det,- og da blir det ofte teit.

Anonymous poster hash: dc8b8...7cb
Skrevet

kanskje han ikke får opp veggen din? At han har skjult ting fra deg uten å mene det?

Spør han da :) kanskje han ikke tenker over at det sårer deg

Anonymous poster hash: 8e361...c47

Skrevet

Jøss!!!

Ja, du er fjortis.

Anonymous poster hash: 2b7d9...253

Nei, det synes ikke jeg..

Anonymous poster hash: 8e361...c47

Skrevet

Skriver du på veggen til mannen, og liker bildene han legger ut?

Anonymous poster hash: e0787...d52

Skrevet

Samme tenker jeg.

Det kleineste og latterligste som fins er ektefeller som kommuniserer over FB.

Anonymous poster hash: 63d78...741

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Nei, du er ikke fjortis. Oppførselen hans er betydelig merkelig, han fryser deg jo helt ut.

Du skriver om en stor hendelse endel år tilbake? Jeg tipper han føler seg sveket av det som skjedde (hva det enn er), og at han bevisst eller ubevisst straffer deg med utestengelse.

Skrevet

Samme tenker jeg.

Det kleineste og latterligste som fins er ektefeller som kommuniserer over FB.Anonymous poster hash: 63d78...741

ja, helt enig med deg! Har par middelaldrende (meget spesielt par dog) i familien som holder på slik, og det er jo de rareste dialogene også, blir helt flau!

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Nei, du er ikke fjortis. Oppførselen hans er betydelig merkelig, han fryser deg jo helt ut.

Du skriver om en stor hendelse endel år tilbake? Jeg tipper han føler seg sveket av det som skjedde (hva det enn er), og at han bevisst eller ubevisst straffer deg med utestengelse.

Jeg vil faktisk korrigere meg selv. Han straffer deg bevisst. For det skal mye til for ikke å dele ut en eneste likes eller kommentar via FB til kjæresten sin gjennom tre år.

Skrevet

Vi er veldig aktive på Facebook begge to, men det går evigheter mellom hver gang vi trykker noe som helst på den andres profil. Og vi kommenterer aldri den andre. Vi snakker sammen hjemme og møtes så ofte at vi ikke trenger Facebook for å snakke med hverandre.

Anonymous poster hash: 6dd34...77d

Skrevet

Prater dere ikke sammen irl? Utrolig kleint med voksne som drar forholdet sitt ut på sosiale medier.

Anonymous poster hash: 57509...e28

Skrevet

Vi tager hverandre bare, skriver aldri på veggen hvis ikke det er et bilde el jeg legger ut. Han skriver heller ikke på min. Hva skulle han skrevet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...