Gå til innhold

Hva gjør dere hvis..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere har lagt ut penger for noen og vedkommende har sagt at hun skal overføre dem tilbake. Etter et par uker er det enda ikke skjedd. Ville dere sagt noe? Jeg synes det er ubehagelig å spørre.

Anonymous poster hash: 73ca5...419

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde minnet vedkommende på pengene. Fort gjort å glemme. Hvis dere begge har Vipps, kan du be om pengene via der.

Endret av Mamalarma
Skrevet

Spørs hvor mye det er snakk om og hvordan din og vedkommendes økonomi er.

Anonymous poster hash: 8defd...b33

Skrevet

Da spør du om hun har ført over, for du kan ikke se å ha fått pengene. Du spør fordi "det ville vært kjipt om pengene var blitt overført til feil kontonr......"

Anonymous poster hash: 87cc1...898
Skrevet

Det er snakk om 500 kr, og jeg er student, det er ikke hun. 500 kr er mye for en student uten jobb, men hun forstår kanskje ikke det.

Skrevet

Kommer an på hvem det er. Passer på å ikke låne ut til noen jeg ikke tør å spørre etter pengene, med mindre det er greit å bare gi dem bort. :P Så jeg legger stort sett bare ut for familie, og da spør jeg bare "Husker du å overføre de pengene for xxx?"

Anonymous poster hash: 82403...6a8
Skrevet

Det er snakk om 500 kr, og jeg er student, det er ikke hun. 500 kr er mye for en student uten jobb, men hun forstår kanskje ikke det.

500 kr er mye for meg som er i jobb også. Hvertfall for mye til at jeg gir det bort til hvem som helst.

Si som hun over foreslo, at du lurer på om hun har ført det over for du har ikke fått de. 'Kjedelig om det er kommet til feil konto'.

Skrevet

Det er helt greit å etterlyse pengene på en fin måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...