Gå til innhold

er dette maserier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 2 uker til termin og i natt så har det vært press/ubehag nederst i magen der hodet til babyen er, pluss ubehag i korsryggen, litt sånn sliten ubehag. Hadde samleie i går kveld og hadde en bitte liten blødning etter det.

Har hatt mye kynnere hele svangerskapet, men dette er litt annerledes syns jeg. Er 3.barnet dette og ikke hatt det sånn med de andre. Sovet meget dårlig i natt pga dette.

Noen som vet?☺

Anonymous poster hash: 1c5f0...d2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Det er vanskelig å si.. For meg kjentes maserier ut som ordentlige rier, de hadde bare ikke noen effekt! Gikk sånn i 2 mnd da fødselen startet for tidlig (de fikk stoppet det, men riene fortsatte, dog uten effekt). Målte like sterke rier de to mnd som da fødselen var satt i gang. Ja, jeg holdt på å bli gal, sov ikke og var helt utafor. Var inne på sykehuset to ganger i uken og ble lagt inn for å få sprøyter så jeg fikk sove noe.

Anonymous poster hash: 998fd...482

Skrevet

Hos meg var også maserier som vanlige rier, de bare gav seg igjen

Kunne f.eks ha kynnere/maserier helt regelmessig hvert tiende minutt i to-tre timer og være sikker på at nå er der igang, også bare gav det seg igjen

Holdt på sånn i over en uke

Anonymous poster hash: 14b57...29c

Skrevet

Takk for svar dere☺ skjønner det er vanskelig å svare på, men måtte bare spørre da jeg ikke har opplevd det sånn før. Vi får nå bare se hvordan det går☺

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...