Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #1 Skrevet 21. september 2016 Lever et stillesittende liv med mye sjokolade. Vil få en slutt på denne livsstilen nå. Er 8 kg tyngre nå enn jeg var for 2 år siden og det føles virkelig ikke bra Anonymous poster hash: 6e519...bce
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #2 Skrevet 21. september 2016 Gjør det på riktig måte med sunt kosthold og trening - 2-4 måneder, 0,5 - 1 kg i uken. Anonymous poster hash: ee611...3b7
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #3 Skrevet 21. september 2016 Kutt ut sukkeret og kom deg ut! Enkelt og greit! Nærmere forklart (fordi jeg har gjort dette selv); bestem deg for et fullstendig sukkerfritt kosthold (selvfølgelig ikke sukkererstatninger heller). Skal du kose deg, blir det en kopp te (med melk i, ikke sukker!) og knekkebrød med god ost. Aldri sukker! Og finn deg masse god musikk (eller som meg, TED-talks og diverse podcaster) og dra rompa opp fra sofaen hver bidige dag/kveld og gå, spring, gå i fjellet, hva som helst, og ha øreproppene i ørene. Hærlig avkobling og trening samtidig! Andre tips som hjalp meg tilbake til matchvekt; aldri spis kveldsmat. Man legger på seg hvert gram av det man spiser i timene før leggetid. Og om du har interressen; tren styrke og bygg muskel (frivekter). Dette øker forbrenningen din gjennom hele dagen. Jeg har ingen problemer med å holde vekta så lenge jeg gjør disse tingene Anonymous poster hash: 116db...13f
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #4 Skrevet 21. september 2016 Takk for svar. Jeg er virkelig gira på å komme i gang nå. Ikke kveldsmat sier du. Når er seneste tidspunktet jeg kan spise da? Jeg småspiser konstant 😯 Det verste blir nok å takle søtsuget. Det er skikkelig ille hos meg. Noen tips der? Liker ikke te eller kaffe Anonymous poster hash: 6e519...bce
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #5 Skrevet 21. september 2016 Jeg er elendig på slanking! Men gikk ned 8 kg på 6 mnd. Lik deg, sjokolade og sofakroken var knall! Spiste yoghurt til lunsj hver dag og bremset litt på sjokoladen(sluttet ikke). Jeg hadde 19 i bmi når jeg hadde gått ned de kiloene, så hvis du er litt større bør det kanskje gå raskere. Få endringer, men gjorde susen! Anonymous poster hash: 19793...8a8
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #6 Skrevet 21. september 2016 Takk for svar. Jeg er virkelig gira på å komme i gang nå. Ikke kveldsmat sier du. Når er seneste tidspunktet jeg kan spise da? Jeg småspiser konstant 😯 Det verste blir nok å takle søtsuget. Det er skikkelig ille hos meg. Noen tips der? Liker ikke te eller kaffe Anonymous poster hash: 6e519...bce Du må bestemme deg for å kutte sukkeret helt. Sukker er gift for kroppen, og den klart største grunnen til at du ikke går ned (kroppen forbrenner sukker før fett, så så lenge du spiser sukker, vil kroppen aldri få sjansen til å bryte løst på fettet). Du vil få litt abstinenser til å begynne med, men etter et par uker vil du ikke lenger ha søtsug. Husk, menneskekroppen er ikke laget for å behøve noe som helst sukker. For å døyve sult må du holde deg i aktivitet. Og lære deg å 'nyte' følelsen av å nekte deg selv å bli forgiftet med sukker, og gleden av å spise sunt. Jeg elsker å fråtse i grønnsaker, kjøper nesten alt i grønnsaksdisken hver uke og knasker i meg alt mulig gjennom uka. Er så mett på alt fra selleri til sukkererter til avocado, at jeg har aldri behov for noe søtt. Drikke hjelper mye. Hver gang jeg føler at jeg trenger noe (det var da jeg tidligere hentet sjokolade i skapet) tar jeg en kopp te (hva med varmt vann med sitron og litt honning?) eller Bris med en skvett juice oppi. Funker bra. Anonymous poster hash: 116db...13f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå