Gå til innhold

JEG ER SÅ LEI LUKTA FRA UNDERLIVET MITT!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ødelegger faktisk hele livet mitt!!!!!!!

Kan nesten aldri gå ut. (Ikke bokstavlig talt) men det er mye jeg sier nei pga lukta. Legene finner ingenting. Jeg er lei av å bruke penger på reseptfrie kur fra apoteket!

Ikke kan jeg ha sex med mannen min heller! Blir flau av lukta.. Seriøst liksom

Skyt meg

Anonymous poster hash: 33dd6...d01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg.. har dessverre ingen tips.. hjelper det med de kurene du går på da? Høres jo litt ut som det er en ubalanse av noe slag..

Skrevet

Ikke bruk string

ikke bruk syntetiske truser

slutt å vask deg der nede med noe annet enn vann

Sov uten truse

Unngå stramme bukser i en periode

Anonymous poster hash: 0585e...5fd
Skrevet

Jeg har tatt opp flere ganger med leger, og en gang hos gynekolog, at jeg hadde mye utflod og at det innimellom kom en dårlig lukt fra underlivet. Ble alltid bare fortalt at noen har mer utflod enn andre og at jeg kunne prøve vivag eller lignende. Prøvde slike kurer, som regel hjalp det litt, men så var det tilbake. Spesielt kom lukten rett før og rett etter mensen. Jeg ga bare opp til slutt.

Nå har jeg av en helt annen grunn gått langvarig på antibiotika. Og det er helt fantastisk! Jeg har nesten ingen utflod lenger! Bare bittelitt et par dager før mensen. Og ingen lukt overhodet!

Jeg la merke til dette etter at jeg hadde gått 2-3 uker på antibiotikaen. Nå er det gått fire måneder, og fremdeles like bra.

Så ingen tvil om at jeg har hatt en eller annen infeksjon som ikke er blitt oppdaget tidligere. Ikke så rart siden ingen har villet ta prøver på om det kunne være en bakteriell infeksjon.

Kanskje få en gynekolog til å ta bakterieprøver?

Anonymous poster hash: ea474...650
Skrevet

Prøv å "sprøyte" inn naturell yoghurt ett par ganger i uken. 

+ kutt ned på gjær og sukkerprodukter. 

Om du googler vil du se matprodukter kan påvirke underlivet på godt og vondt. 

Nekter å skyte deg ;) 

Anonymous poster hash: 7dbb2...e43
Skrevet

Bakteriell vaginose tenker jeg. Da må du ha antibiotika

Anonymous poster hash: 34f46...0d6

Skrevet

Til anonym: hvilken antibiotika, hvilken styrke og hvor mange tabletter om dagen og hvor mange dager

Anonymous poster hash: 28acf...54d

Skrevet

Til anonym: hvilken antibiotika, hvilken styrke og hvor mange tabletter om dagen og hvor mange dager

Vet ikke hvem av oss som nevnte antibiotika du spør. Men jeg går på en hestekur for noe annet og kronisk, så hvilke doser og type jeg går på spiller ikke så stor rolle. I et slikt tilfelle som Hi beskriver bør det uansett først tas en bakterieprøve for å kartlegge hvilken type bakterie det er snakk om, og så gi riktig type antibiotika etter stilt diagnose. Da kan man også si noe om dose og lengde på kuren.

Skrevet

Var deg jeg mente. Er bare nysgjerrig. Antibiotika fås på resept så jeg skulle ikke akkurat ut å handle. Håper du blir frisk :)

Skrevet

Var deg jeg mente. Er bare nysgjerrig. Antibiotika fås på resept så jeg skulle ikke akkurat ut å handle. Håper du blir frisk :)

Takk for det :)

Skrevet

Ja, spør om anitibiotika, og luft deg godt. Det er lurt å vaske undertøy med parfymefritt vaskemiddel også. Jeg har hatt bakteriell vaginose før, fikk det bort med vivag stikkpiller. Og nå bruker jeg vivag intimsåpe ca 1 gang i uken for å holde det ved like. Ikke hatt det på flere år nå.

Anonymous poster hash: 69bd6...00d
Skrevet

Jeg har tatt opp flere ganger med leger, og en gang hos gynekolog, at jeg hadde mye utflod og at det innimellom kom en dårlig lukt fra underlivet. Ble alltid bare fortalt at noen har mer utflod enn andre og at jeg kunne prøve vivag eller lignende. Prøvde slike kurer, som regel hjalp det litt, men så var det tilbake. Spesielt kom lukten rett før og rett etter mensen. Jeg ga bare opp til slutt.

Nå har jeg av en helt annen grunn gått langvarig på antibiotika. Og det er helt fantastisk! Jeg har nesten ingen utflod lenger! Bare bittelitt et par dager før mensen. Og ingen lukt overhodet!

Jeg la merke til dette etter at jeg hadde gått 2-3 uker på antibiotikaen. Nå er det gått fire måneder, og fremdeles like bra.

Så ingen tvil om at jeg har hatt en eller annen infeksjon som ikke er blitt oppdaget tidligere. Ikke så rart siden ingen har villet ta prøver på om det kunne være en bakteriell infeksjon.

Kanskje få en gynekolog til å ta bakterieprøver?

Har opplevd det samme...

Jeg fikk en merkelig lukt da jeg ble sammen med min nåværende kjæreste, og klagde over det i to år.

"Du lukter ikke mer enn andre kvinner", mente han. Men saken var jo sannsynligvis da at han hadde med seg samme bakterieflora til hver eneste av sine kjærester. Så jeg begynte å lukte likedan som dem...

Men så fikk jeg en lungebetennelse som jeg også smittet ham med, så vi begge måtte på to ukers antibiotikakur. Etter det har lukta vært borte!

Så han gikk nok rundt med noe på tissemannen. Og menn merker det jo ikke så godt, for de har ikke så stort slimhinneområde som kvinner. De har heller ingen utflodsproduksjon. Så der kan bo noen enslige små bakterier under forhuden som aldri har plaget ham, og som egentlig ikke er sykdomsfremkallende heller, men som vokser seg tallrike hos partneren.

Anonymous poster hash: 211a4...f9f

Skrevet

Hei....

Huff.... det der er ikke noe særlig for oss kvinner. Jeg drikker faktisk Aloe vera Gel hver dag. Dette er også godt for PH verdien. Kanskje det kunne vært noe?

:)

Anonymous poster hash: d67f9...636
Skrevet

Hei....

Huff.... det der er ikke noe særlig for oss kvinner. Jeg drikker faktisk Aloe vera Gel hver dag. Dette er også godt for PH verdien. Kanskje det kunne vært noe?

:)

Anonymous poster hash: d67f9...636

At du drikker det påvirker ikke PH-verdiene i skjeden, altså. Ikke engang i magesekken!

Anonymous poster hash: 211a4...f9f

Skrevet

Jeg tenkte med en gang bakteriell vaginose. Har legen forsøkt å gi deg en antibiotika kur?

Anonymous poster hash: b0a1c...9e9

Skrevet

Jeg har det akkurat som deg. Går ikke på do hos andre for det oser underlivet i hele rommet med en gang jeg drar ned buksen... Har vært hos lege. Fikk behandling til både meg og mannen uten at det hjalp. Har lest meg opp på dette tidligere og prøvd mange gode råd uten at det hjalp.... Føler tråden videre ned stor interesse!

Anonymous poster hash: bb706...199

Skrevet

Åhh, du er sikkert ei sånn klut-dame! Klutenallergi kanskje? 😜😂😂😂

Anonymous poster hash: 72ae7...598

Skrevet

Åhh, du er sikkert ei sånn klut-dame! Klutenallergi kanskje? 😜😂😂😂

Anonymous poster hash: 72ae7...598

Herregud.... Nei det er jeg ikke! Er du?

Skrevet

Bruker ikke string, bare bestemor truser i bomull 😳

Lufter godt, hele sommer har jeg gått uten truse så si. Sover uten truse, går sjeldent med trange bukser eller tights.

Bruker intim såpe. Vasker underlivet med vann hver gang jeg har vært toalett.

Legene sier de ikke finner noe galt, har fått antibiotika før men får alltid samme luka tilbake om ikke verre etter antibiotika kur.

Svarene legene gir meg da er at antibitika har "drept" alle de gode bakteriene å dårlig så derfor lukter det ille.

Seriøst liksom, meg en kur som fjerner luka. Begynner å bli deprimert. A

Skrevet

Bruker ikke string, bare bestemor truser i bomull 😳

Lufter godt, hele sommer har jeg gått uten truse så si. Sover uten truse, går sjeldent med trange bukser eller tights.

Bruker intim såpe. Vasker underlivet med vann hver gang jeg har vært toalett.

Legene sier de ikke finner noe galt, har fått antibiotika før men får alltid samme luka tilbake om ikke verre etter antibiotika kur.

Svarene legene gir meg da er at antibitika har "drept" alle de gode bakteriene å dårlig så derfor lukter det ille.

Seriøst liksom, meg en kur som fjerner luka. Begynner å bli deprimert. A

.. Ble litt skrivefeil gitt, skrev litt fort 😊🤔

Skrevet

Har du spiral? Jeg synes jeg fikk kjip lukt etter å ha satt inn spiral. Har bestil time til gyn, og tenkte å spørre om det kan være en sammenheng.

Skrevet

Har du spiral? Jeg synes jeg fikk kjip lukt etter å ha satt inn spiral. Har bestil time til gyn, og tenkte å spørre om det kan være en sammenheng.

Nei, det har jeg ikke.

Skrevet

Jeg hadde det som deg i en mnds tid og nektet å ha det sånn. Gikk til legen min (som også gjør gyn.undersøkelser), og sa jeg trodde jeg hadde bakteriell vaginose. Han tok en prøve av meg, men den kom tilbake negativ. Men fikk likevel behandling for det siden det plaget meg sånn. Og vips 1-2 uker etterpå var jeg luktfri! Så var nok det som var grunnen, selv om testen slo ut negativt.

Ikke driv med kjerringråd og reseptfrie legemidler. Få skikkelig behandling! Man skal ikke måtte gå rundt å ha det sånn!

Anonymous poster hash: 8e426...b2f

Skrevet

Jeg hadde det som deg i en mnds tid og nektet å ha det sånn. Gikk til legen min (som også gjør gyn.undersøkelser), og sa jeg trodde jeg hadde bakteriell vaginose. Han tok en prøve av meg, men den kom tilbake negativ. Men fikk likevel behandling for det siden det plaget meg sånn. Og vips 1-2 uker etterpå var jeg luktfri! Så var nok det som var grunnen, selv om testen slo ut negativt.

Ikke driv med kjerringråd og reseptfrie legemidler. Få skikkelig behandling! Man skal ikke måtte gå rundt å ha det sånn!

Anonymous poster hash: 8e426...b2f

Ja, men hva slags medisin fikk du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...