Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #1 Skrevet 21. september 2016 Mini begynte i barnehagen 15 august,har sagt opp barnehageplassen da det blir for langt for oss. Siste dag er 15 oktober Spm mitt er: han er jo 16 mnd, søkte om kontantstøtte etter han fylte 1 år. Så dermed fikk jeg for juni,juli og august. Kan jeg søke nå igjen siden han skal være hjemme, vi ha søkt andre barnehageplasser i nærområdet men vet jo ikke om han får plass eller når.. I tillegg så har vi også fått en til nå nylig, og jeg ser egentlig ikke poenget med å sende han i barnehagen når jeg er hjemme med en nyfødt. Anonymous poster hash: 880de...027
Slaskepott Skrevet 22. september 2016 #2 Skrevet 22. september 2016 Dere kan få kontantstøtte fra november (tror ikke dere kan få for halve oktober, men dobbeltsjekk med NAV) så lenge han er mellom 13 og 23 måneder og ikke går i barnehage.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #3 Skrevet 22. september 2016 Dere kan få kontantstøtte fra november (tror ikke dere kan få for halve oktober, men dobbeltsjekk med NAV) så lenge han er mellom 13 og 23 måneder og ikke går i barnehage. Tusen takk😀 Anonymous poster hash: 880de...027
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå