Gå til innhold

2 MA...trenger solskinns historier♡


Tankefullelille

Anbefalte innlegg

I August 2014 bestemte vi oss for å prøve å få laget ett nurk etter 6 år sammen♡

 

Vi er nå begge 30 år :)

 

Ble endelig gravide i Juli 2015,men ble desverte en MA uke 9+3 (oppdaget 9+4) Så ble vi gravide igjen Mai 2016 men desverre nok en MA uke 6+2 Juni 2016.... (oppdaget 9+5)...

 

Gruer meg til nytt svangerskap,livredd for og miste igjen ... livredd for at 1 trimester er det eneste jeg/vi noen gang får oppleve...frykten for å ikke kunne få barn blir altoppslukende... det er så ønsket...♡

 

Prøver tenke at vi får utredning om vi mister en gang til så da skjer det værtfall noe den ene eller andre veien...

 

Noen som har noen beroligende opplevelser å dele? ♡

Endret av Tankefullelille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mistet 2 ganger i fjor, i uke 12 og uke 16... Følte vi aldri kom til å få det til.. Men så ble jeg gravid igjen, og det var tøft! Jeg hadde et langt svangerskap med mange bekymringer og tårer, men den gangen gikk det bra. Og vi fikk vår etterlengta lille skatt, som nå er 3 uker gammel <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 3 SA, 1 BO. Har tvillinger nå <3

1 SA uke 6

2 SA uke 7 (så hjerteaktivitet 2 dager før)

3 Sa uke 6
1 BO oppdaget uke 10. (alt fortsetter å vokse som ett svangerskap, men fosteret var godt til grunne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Min første graviditet gikk igjennom. Har ei på snart 6 år nå <3 Hatt 2 missed abortion tett etter hverandre i år. Mistet i uke 13 i mai med foster på 9 uker. Og mistet igår etter å ha fått påvist MA for 2 uker siden der det ble bekreftet at det aldri var noe foster der inne (skulle vært 13 uker nå også). Det er på en måte en solsinnshistorie bare at barnet kom først, og abortene etterpå. :) Det går nok til syvende og sist skal du se <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff håper neste graviditet går i boks for deg♡ jeg er gravid igjen,6+4 i dag,var til ul på onsdag forje uke 5+6 da sa han alt så ut dom det skulle for og være der jeg var men at det var for tidlig til og se hjerte bank,dette sa han fra om før vi tok ul også😊

Skal på ny ul neste fredag vil da være 8+0 å om alt er som det skal blir jeg fulgt opp med ul hver uke ut uke 13... så kjempe spent,lenge å vente til neste fredag...😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

En liten oppdatering:

 

Det ser ut som det går rett vei her❤

Alle gode ting er 3 sies det😊

Er i uke 19 nå vært på Ultralyd i dag å der viste det seg at vi venter en gutt i juni🎈🎉

Endret av Tankefullelille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 år senere...

Oppdatering:

 

En liten gutt kom til verden i juni 2017👶

Ei lita jente er ventet i Mai 2019👶

 

Hadde forberedet oss på noen runder med evt sa/ma når vi begynte prøve på nr.2, men hun satt på første forsøk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...