Gå til innhold

Noen som har vokset hårene på underlivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil prøve brazilian. Jeg får masse røde prikker av barbering, så vurderer dette. Spørsmålet er om det blir røde prikker av voksing og? Hvor raskt vokser hårene ut igjen?

Anonymous poster hash: a3682...4ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vokset selve underlivet. Men hele bein og bikinilinje. Det blir hovent, rødt og prikkete. Så vil tru det samme skjer med brasiliansk voksing. Har ei venninne som sa at det er fullstendig bortkastet for henne, for hun hovner så opp at hun kan ikke ha amorøse aktiviteter på to uker. Ikke sikkert det blir så ille for deg.

Anonymous poster hash: 93c36...52e

Skrevet

Jeg har gjort det, opptil flere ganger. Null hovenhet, null nupper, null rødt og null på det meste. Bare glatt og smuthe.

Anonymous poster hash: c822c...f5d
Skrevet

Jeg har gjort det, opptil flere ganger. Null hovenhet, null nupper, null rødt og null på det meste. Bare glatt og smuthe.

Ikke sammen dagen du har vokset engang? Hva i alle dager er du laga av?

Skrevet

Jeg har også vokset mange ganger. Blir aldri rød, hoven eller prikkete.

Får ikke prikker av barbering heller. Bruker asan og gilette mac3.

Skrevet

Ikke sammen dagen du har vokset engang? Hva i alle dager er du laga av?

Kan også legge til at jeg aldri blir dette med høvel heller. Bytter høvel ofte og ikke samme høvel for fiffinetten og armer / bein. Alltid to forskjellige.

Skrevet

Blir ofte nuppete når hårene gror ut, det ordner man med peeling!

Anonymous poster hash: 304ac...48e

Skrevet

Kan også legge til at jeg aldri blir dette med høvel heller. Bytter høvel ofte og ikke samme høvel for fiffinetten og armer / bein. Alltid to forskjellige.

Blir aldri det av høvel. Har egen til underlivet og en annen til andre steder. Er litt rød og prikkete samme dag jeg har vokset, men sjeldent hoven.

Skrevet

Jeg har gjort det flere ganger. Det er dritvondt og jeg ser spedalsk ut den første uka etterpå. Kviser og nupper over alt. Deretter blir det helt glatt og bra i flere uker.

Anonymous poster hash: fc563...197

Skrevet

Gjør det hver 4.uke og får ikke nupper eller blir hoven. Blir litt rød på området rett etter men det gir seg etter et par timer.

Skrevet

Jeg gjør det ca hver 4 uke. Blir rød og øm samme dag, men er fin igjen dagen etter. Så lenge du er nøye med å smøre deg og å bruke peeling spesielt når hårene vokser ut igjen så skal du ikke bli så nuppete og kvisete i huden. Det gjelder forsåvidt med barbering også. Jeg blir veldig fort vond og nuppete hvis jeg ikke er nøye med dette, men det blir jo sjeldnere med voksing enn barbering, så det er verdt det for meg.

Anonymous poster hash: a4aec...2db

Skrevet

Takk for svar. Hva bør jeg smøre med da?

Anonymous poster hash: a3682...4ec

Skrevet

Jeg vokser jevnlig. Blir ikke hoven, men litt prikkete samme dag. Helt fin dagen etter. Det varer lengre nå enn første årene. Pleier å vokse hver 6.uke.

Skrevet

Der jeg vokser nå blir jeg ikke nuppete eller rød. Vokser hver 8 uke. Har gjort det i så mange år nå at jeg nesten ikke har hårvekst lenger.

Av barbering blir det helt ille. Vondt i flere dager etterpå. Det kunne jeg blir av mange typer voks og. Men spør om voks for sensitiv hud. De pleier å ha litt forskjellig.

Anonymous poster hash: 0ce2d...03c

Skrevet

Jeg gjør det ca hver 4 uke. Blir rød og øm samme dag, men er fin igjen dagen etter. Så lenge du er nøye med å smøre deg og å bruke peeling spesielt når hårene vokser ut igjen så skal du ikke bli så nuppete og kvisete i huden. Det gjelder forsåvidt med barbering også. Jeg blir veldig fort vond og nuppete hvis jeg ikke er nøye med dette, men det blir jo sjeldnere med voksing enn barbering, så det er verdt det for meg.

Hvilken peeling er bra?

Anonymous poster hash: 3e55a...f69

Skrevet

Jeg bruker den samme som jeg bruker i ansiktet, både fordi det er praktisk med en mindre flaske i dusjen og fordi den ikke er så grov som en til resten av kroppen. Spør der du skal vokse deg, de har sikkert noe å anbefale både av peeling og smøring ellers. Der jeg vokset meg tidligere brukte hun en fantastisk god krem, men der jeg går nå smører hun ingenting. Når jeg kommer hjem smører jeg derfor bare med en skikkelig feit fuktighetskrem.

Skrevet

Hun som tok det på meg sa at om han bruker en peelinghanske hver gang man dusjer, får man ikke nupper, men det begynner man ikke med før 24 timer etter. Jeg pleier å få prikker av alt, men det gikk veldig fint. Om du har problemer når du barberer deg bør du kjøpe den Kondomeriet barbering geléen. De selger den på vita også. Tar den på etter barbering, svir som fy, men ingen nupper.

Anonymous poster hash: 0f94a...b02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...