Gå til innhold

Dersom som har mann med liten penis..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor liten snakker vi?

Er mannen klar over det selv? Nevner det? Har dere noe leketøy for å kompensere?

Anonymous poster hash: b2337...69a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har ca 14 cm erigert. Litt liten synes jeg. Jeg nevner det ikke, men han har spurt om det og da har jeg sagt at det ikke hadde gjort noe om den var litt større, men at jeg er glad i ham og hans penis endog. Kompenserer ikke med verktøy. Liker ikke. Han er råbra på å fingre og slikke.

Anonymous poster hash: dd0db...17b
Skrevet

Min har ca 14 cm erigert. Litt liten synes jeg. Jeg nevner det ikke, men han har spurt om det og da har jeg sagt at det ikke hadde gjort noe om den var litt større, men at jeg er glad i ham og hans penis endog. Kompenserer ikke med verktøy. Liker ikke. Han er råbra på å fingre og slikke.

15 cm er jo snittet, så er jo ikke så lite det?

Lurer fordi jeg akkurat leste at det veldig få menn med veldig små peniser. Men her inne har jo alle enten veldig store eller veldig små.

Min har forresten 15,5 cm. Ja, vi målte. Den er akkurat passe :)

hi

Anonymous poster hash: b2337...69a

Skrevet

Vet ikke hvor stor mannen sin er, men ikke så stor. I tillegg er han ikke så utholden. Han er veldig flink til å bruke fingre og tunge da, så klager ikke ;)

Anonymous poster hash: c9695...6c2
Skrevet

Tipper min er gj.snittlig. funker fint for oss det :) vi bruker leketøy bare fordi vi liker det.

Anonymous poster hash: c5283...e46

Skrevet

Du kan ikke si til han at det ikke hadde gjort noe om at den hadde vært større! 🙈Han kan jo ikke noe for det

Anonymous poster hash: 06b72...076

Skrevet

Har vært sammen med en mann med lang tynn penis, men nå sammen med en med litt kortere og mye tykkere. Syns tykk penis er gull verdt.

Dessuten setter jeg veldig pris på at han holder ereksjonen lenge.. eksen ble slapp etter 10 min og det var mye verre enn en liten penis! Han var helt sinnsyk med fingrene sine, helsigvis :) men ingenting er bedre enn en hard tykk en!

Anonymous poster hash: 1e618...e8d

Skrevet

Vet ikke hvor stor mannen sin er, men ikke så stor. I tillegg er han ikke så utholden. Han er veldig flink til å bruke fingre og tunge da, så klager ikke ;)

Anonymous poster hash: c9695...6c2

Snakker om mannen min du nå tror jeg 😂

Kan beskrive min på samme måte men jeg kan ikke si at" den er ikke så stor" for den er veldig liten. 😝

Anonymous poster hash: 8158c...741

Skrevet

Du kan ikke si til han at det ikke hadde gjort noe om at den hadde vært større! Han kan jo ikke noe for det

Anonymous poster hash: 06b72...076

Sikkert en del menn som har sagt de liker store pupper, selv om dama har ganske små. Skal man lyve for å skåne dem? Hun har jo valgt ham, og vil være med ham, på samme måte som en mann velger bort store pupper til fordel for den rette dama... 

Anonymous poster hash: ff744...474

Skrevet

19 cm, for lang til tider i doggy. Men tar det jeg har fått. Psyko med fingre og tunge her også😜

Anonymous poster hash: 66da2...c4b

Skrevet

Hmm

Helt gjennomsnittlig penis. Ikke spesielt god hverken med fingrene eller tunga. Ikke utholden i det hele tatt.

Ikke så veldig rart vi har et dritkjedelig sexliv. Prøver å piffe det litt opp, men han gidder ikke .

Anonymous poster hash: 44998...b1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...