Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #1 Skrevet 21. september 2016 Jeg har vært arbeidsledig en stund og har skrevet under på dette skrivet som blant annet sier at man skal søke 5 jobber hver 14. dag. Jeg har levert timer i vår og har ikke hatt mulighet til å sende så mange søknader i tillegg, det tenker jeg er greit. Timene er registrert hos nav så dette vet de. I vår da jeg ikke leverte timer søkte jeg på alt som var. I sommer var det ingen jobber å søke på så da lot jeg være. Nå i høst har jeg kun søkt to jobber og det er dette jeg er redd for. Nå har jeg vært på to intervjuer og skal på et tredje til uken til en av disse to bedriftene, og jeg tror at jeg kommer til å få den jobben, men denne prosessen har tatt utrolig lang tid. Jeg vet ikke om jeg med sikkerhet får jobben når jeg kommer til nav. Hva kan de si? Vil de kreve tilbake arbeidsledighetstrygden min siden jeg ikke har holdt min del av avtalen? Anonymous poster hash: 36e71...c41
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #2 Skrevet 21. september 2016 Du skal vel møte på en ganske vrang saksbehandler om de ikke er fornøyd med deg nårdu kan vise til sånn suksess (intervjuer). Anonymous poster hash: f7153...b1a
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #3 Skrevet 21. september 2016 Eeh... Hvilket skriv er dette? Noe alle får...? Kan ikke huske å ha sett det... 😱 Anonymous poster hash: a431a...b72
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #4 Skrevet 21. september 2016 Takk #2 det var beroligende. Ja, dette tror jeg alle får når de har vært registrert som arbeidsledig i 6 mnd.. Anonymous poster hash: 36e71...c41
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #5 Skrevet 21. september 2016 Har ikke sett noe sånt. Har vært ledig i 13 mnd. nå. 😭😭😭 Anonymous poster hash: a431a...b72
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #6 Skrevet 22. september 2016 Har ikke sett noe sånt. Har vært ledig i 13 mnd. nå. Anonymous poster hash: a431a...b72 Jeg som trodde dette var standard. Har du vært innkalt på fellesmøter til NAV? Det gjør de her. De er utrolig bortkastet tid. Jeg håper bare at de ikke sender meg på dette søknadsskrivingskurset. Hver dag fra 9-15 i 3 uker!! Snakk om sysselsetting.. Det er andre ting de kunne hjulpet meg med som hadde vært litt mer relevant.. Sukk.. Anonymous poster hash: 36e71...c41
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #7 Skrevet 22. september 2016 Du har jo vært kjempeflink og gjort en god innsats med søkeprosessen må jeg si. De kan da vel umulig være SÅ firkanta! Anonymous poster hash: 2f491...ac5
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #8 Skrevet 22. september 2016 Du har jo vært kjempeflink og gjort en god innsats med søkeprosessen må jeg si. De kan da vel umulig være SÅ firkanta! Anonymous poster hash: 2f491...ac5 Og lykke til på intervju forresten Tvi tvi Anonymous poster hash: 2f491...ac5
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #9 Skrevet 22. september 2016 Jeg som trodde dette var standard. Har du vært innkalt på fellesmøter til NAV? Det gjør de her. De er utrolig bortkastet tid. Jeg håper bare at de ikke sender meg på dette søknadsskrivingskurset. Hver dag fra 9-15 i 3 uker!! Snakk om sysselsetting.. Det er andre ting de kunne hjulpet meg med som hadde vært litt mer relevant.. Sukk.. Anonymous poster hash: 36e71...c41 Har vært på to fellesmøter. De brukte akkurat same slideshowet begge gangene... Jobbsøkerkurs kan man delta på hvis man vil. Det blir for mye reiseutgifter for min del, så jeg har ikke vurdert det. I følge en jeg kjenner var det greit å være med på, men kun pga.det sosiale. NAV-kontoret her har nok ekstremt mye å gjøre om dagen, så hører ikke så mye fra de. Anonymous poster hash: a431a...b72
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #10 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg fikk jobben!!!! Anonymous poster hash: 36e71...c41
Hønemor30 Skrevet 17. oktober 2016 #12 Skrevet 17. oktober 2016 Så deilig det må føles!! 😀 Gratulerer og lykke til i ny jobb
Mamma_til_2 Skrevet 17. oktober 2016 #13 Skrevet 17. oktober 2016 Gratulerer så mye, jeg vet verden den følelsen er, jeg gikk og ledig lenge, var på nippet til og gi opp da jeg endelig fikk tlf med jobbtilbud, den følelsen er ett adrenalinkick utenom noe annet. Håper du trivelig at det går fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå