Gå til innhold

Noen her som har iPhone 7?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd? Har iPhone 5s og vil ha ny mobil. Vurderer å bytte til android, men 7ern frister.

Anonymous poster hash: aadaa...216

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men skal ha. Den har fått masse bra kritikk.

Anonymous poster hash: d69be...d28

Skrevet

Jeg har den og er nesten 100% fornøyd. Det er bare noen instillinger jeg må finne ut av som irriterer meg litt. Men tror det har med selve appen å gjøre og ikke telefonen.

Skrevet

Jeg bare legger igjen denne linken her så kan de som vil klikke på den. http://www.tomsguide.com/us/android-is-better-than-iphone,news-21296.html

Anonymous poster hash: 62c83...884

Og med på kjøpet får man masse virus og dritt. Hvis folk er så opptatt av "friheten" sin, og mener man ikke får det med iPhone, så er det jo bare å la være å kjøpe iPhone da. Ingen tvinger noen til å kjøpe noe som helst her i verden. Så enkelt er det.

Skrevet

Kjøpte 6s i juni, dumme meg som ikke ventet :(

Anonymous poster hash: a0782...514

Skrevet

Jeg fikk min i går. Elsker den. Mye raskere enn 6'ern som jeg hadde tidligere.

Når det gjelder sikkerhetshullene i IOS 10 så kom den en oppdatering her om dagen.

Helt utrolig hvor mye skrik og skrål det skal være om iPhone.

Anonymous poster hash: ad157...90a

Skrevet

Åh iiiiik, altså. Skal vi nå begynne å linke til alle problemene med android?

I en tråd om iPhone? Neei, det trenger du ikke, men lag gjerne en ny tråd🙂

Anonymous poster hash: 2c10c...2a7

Skrevet

I en tråd om iPhone? Neei, det trenger du ikke, men lag gjerne en ny tråd

Anonymous poster hash: 2c10c...2a7

Det er da ikke irrelevant å informere om ulempene ved andre telefoner, om man vet om noen? Så lenge tråden er postet av noen som vurderer å kjøpe en telefon mener jeg.

Skrevet

Skal hente på posten senere i dag, 7 plus gleder meg!!!!!!!

Anonymous poster hash: 061e1...bfb

Skrevet

Er ikke den iphone ganske stor?er så vant til min lille 5s🙈Men jeg må ha ny da denne sier god natt snart....

Anonymous poster hash: 1def6...80d

Skrevet

Kommer fra Androide og kjøpte Iphone 6s i sommer. Litt uvant til å begynne med, men nå forstår jeg hvorfor "alle" skal ha iphone. Jeg bare elsker iphonen min. Det er en fryd. Min Gamle Sony z3 var det alltid noe som ikke funket skikkelig. måtte lukke apper, skru den av og på osv. Innstillinger som ikke ble riktig. Hele tiden var det noe som irriterte meg, men som jeg bare måtte leve med. Ingenting sånt med Iphonen. Alt bare virker. Hærligt. Kan godt være iphone er mer låst, men jeg har ennå ikke merket noe til det. Til mitt bruk er iphone perfekt.

Anonymous poster hash: 465a3...878

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...