Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #1 Skrevet 21. september 2016 Har kjøpt fra Kappahl, men gått litt ned i vekt. Magen er problemet, den er ødelagt etter to svangerskap og den henger, men det er så mye hud at busker ikke passer. Passer de i livet, er de for store i lårene og rundt rumpa og det ser idiotisk ut (ser ut som jeg sagger). Passer det i lårene og rumpa, passer det ikke i livet og blir for trangt så jeg får "muffin top". Gravidbukser synes jeg lett ramler ned, og må trekkes opp hele tiden Tips?? Anonymous poster hash: 9adde...dd3
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #2 Skrevet 21. september 2016 Har du prøvd de fra Floyds? Anonymous poster hash: 6f654...de7
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #3 Skrevet 22. september 2016 Har du prøvd de fra Floyds? Anonymous poster hash: 6f654...de7 nei, men har de til tykke? Jeg bruker 46, men magen er stor Anonymous poster hash: 9adde...dd3
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #4 Skrevet 5. oktober 2016 Vil bare opplyse om at jeg har kjøpt 1 par bukser fra Floyd Satt som et skudd og føler meg bra nå. Takk for tips!!!Sånn til de som kanskje kommer over denne tråden via google og har lurt på det samme Betale 600 kr, men var verdt det. Anonymous poster hash: 9adde...dd3
Supermamm Skrevet 5. oktober 2016 #5 Skrevet 5. oktober 2016 Så bra at du fant en som passet! Klær man føler seg vel i er gull for selvtilliten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå