Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #1 Skrevet 21. september 2016 Hei dere. Håper at det skal være noen som kanskje er i spania innimellom eller som har gjort slik vi lurer på å gjøre som har noen tips eller svar til meg. Vi skal til Spania om en måned, med baby på 10 mnd. Vi trenger snart ny vogn uansett da ryggen på sportsdelen er så kort, og gutten vår er laaang. Vil ha en kombi eller sportsvogn med lengre rygg, gjerne en jeg kan bruke begge veier men det er ikke helt krise å gå over til kun forovervendt. Så siden vi likevel skal ha ny vogn, og vogn er inkludert i flybillettene våre, lurer vi på å fly ned uten vogn (har ikke veldig behov for det første døgnet uansett), og kjøpe vogn der nede som vi tar med hjem. Hvordan er prisene? Har ikke all verdens budsjett.. Hvilke merker har de (trenger ikke være noen som er kjent i norge) som er ok, og hvor skal vi gå for å lete? Skal bo ca 10 min utenfor Alicante så er i hovedsak der vi kan handle (leier ikke bil, regner bare med et par turer inn til alicante så vi tar taxi. Vil derfor ikke dra sånn kjempelangt utenfor). Noen tips? Eller linker? jeg kan ikke spansk og det var litt begrenset med norske treff på google Anonymous poster hash: f2cc1...55d
klg,2 boys now:) Skrevet 21. september 2016 #2 Skrevet 21. september 2016 De bruker nesten bare triller som egner seg dårlig til norsk klima.ser mest buggabo som koster det samme som hjem her.ellers er det mest type "paraplytriller".så ville nok heler kjøpt det her hjemme
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #3 Skrevet 21. september 2016 City mini gt er en gullvogn! Anonymous poster hash: ee391...d5d
Blondzilla Skrevet 21. september 2016 #4 Skrevet 21. september 2016 De har mest triller som ikke egner seg så bra her. Merker som inglesina, cam og Graco. Ellers har de Bugaboo, men tror ikke det er noe billigere der. Bugaboo har jo ogsp veldig kort sportsdel, så den bør du uansett styre unna. Digre, solide sportsvogner/kombivogner er et skandinavisk fenomen. Jeg har bodd i Spania og aldri sett det der. De har ikke behov for det. Aldri snø, lite regn. Det er heller ikke vanlig at barna sover lengre perioder i vogn i utlandet.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #5 Skrevet 21. september 2016 Det er ikke billigere med barneutstyr i Spania. Du kan nok finne noen ukjente merker på supermarkedet f eks, men kvaliteten er nok deretter. Merkevarer er minst like dyrt som hjemme. Anbefaler Babyjogger city mini gt Anonymous poster hash: 2961f...05e
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #6 Skrevet 21. september 2016 Hvis du går inn på gugu.es så er det nettsiden til en baby butikk som ligger i alicante (ligger borti en av gaten forand el corte ingles, det er to el corte ingles, en med klær og en med møbler, CD-er, bøker og andre ting, baby butikken ligger i nærheten av butikken som selger ting). På el corte ingles hvor det selges klær så er det baby utstyr i samme etasje som baby klærene er (da må du på el corte ingles med klær). Skal du ha en skikkelig vogn så ville jeg sett på de plassene, carrefour selges også vogner, men det er billige triller stort sett som kansje ikke vil fungere like bra her hjemme.. Anonymous poster hash: 03033...6be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå