Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #1 Skrevet 21. september 2016 Trodde aldri jeg skulle skrive et innegg om Barnevernet, men nå har altså min bror informert meg om at han og min svigerinne har sendt inn bekymringsmelding. Hva årsaken var, var han veldig vag på. Jeg har ringt og snakket med Barnevernet, og fått forklart prosessen, og at jeg vil bli kalt inn til samtale. Uansett, jeg er ikke spesielt bekymret, og regner med at saken blir henlagt. Jeg har ingenting å skjule. Dette er en hevnaksjon fra min bror i forbindelse med et nylig arveoppgjør. Men det jeg lurer på, bør jeg ta med advokat til første møtet? Eller blir det litt voldsomt? Kan noen fortelle meg hva deres erfaring er i forhold til første innkalling? Anonymous poster hash: 20502...f97
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #2 Skrevet 21. september 2016 Hvis du ikke har noe å skjule ser jeg ingen grunn til å bruke mange tusen på advokat for "ingenting" Anonymous poster hash: cb111...a5a
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #3 Skrevet 21. september 2016 Hvis du ikke har noe å skjule ser jeg ingen grunn til å bruke mange tusen på advokat for "ingenting"Anonymous poster hash: cb111...a5a enig. De gjennomskuer nok broren din kjapt, om beskymringsmeldingen kun er basert på hevn Anonymous poster hash: 607f7...917
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #4 Skrevet 21. september 2016 Hvis du ikke har noe å skjule ser jeg ingen grunn til å bruke mange tusen på advokat for "ingenting" Anonymous poster hash: cb111...a5a Det er det mange som har trodd før deg. Men blir man stresset og oppfører seg andelefes med bv tilstede, så kan det bli brukt mot deg. Kjenner flere som har opplevd dette. Så ja skaff en advokat. Anonymous poster hash: c6f95...c0a
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #5 Skrevet 21. september 2016 Jeg ville ikke tatt med noen til et slikt første møte. Om det er som du sier - helt grunnløse anklager, så blir saken fort henlagt. Anonymous poster hash: d03ba...ee7
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #6 Skrevet 21. september 2016 Litt av en bror du har. Hvis du selv føler du klarer å holde deg rolig og fattet under første møte. Så er det vel ingen grunn til det. Spesielt av broren din å ringe å si at han har meldt deg. Anonymous poster hash: 0ef31...d71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå