Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #1 Skrevet 21. september 2016 Nå er jeg kjempe redd.. Hvert gravid 3 ganger på et år, men mistet alle gangene i ca uke 7. Er det noen som har mistet 3 ganger, men at det gikk bra fjerde gangen? Anonymous poster hash: acf95...6ad
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #2 Skrevet 21. september 2016 Har du vert utredet for dette ? Jeg har kjemisk kvar mnd men det er alder og dårlig eggkvalitet. Anonymous poster hash: 8c5bd...400
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #3 Skrevet 21. september 2016 Har du vert utredet for dette ? Jeg har kjemisk kvar mnd men det er alder og dårlig eggkvalitet. Anonymous poster hash: 8c5bd...400 Har ikke vært utredet. Men det er sendt henvisning. (Men det er lang ventetid) Er bare 24 år.. Har en datter med en annen mann. Men med denne mannen har jeg mistet 3 ganger på rad.. Men blir fort gravid. Anonymous poster hash: acf95...6ad
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #4 Skrevet 21. september 2016 Dytt Anonymous poster hash: acf95...6ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå