Gå til innhold

Det var helt sprøtt å føde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Presse ut et menneske. Kjenne tarmen mose seg helt flat. Kjenne presset. Smertene som var nesten ulevelige. Barnet som kom på brystet som gjorde det hele så verdt det. Jeg føler meg som superwoman. Fatter ikke jeg klarte det 😂

Anonymous poster hash: f1e7f...51d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ER en superwoman! ;)

Gratulerer med baby!

Å føde er grusomt vondt men også en helt fantastisk opplevelse :)

Anonymous poster hash: fd941...78a

Skrevet

Godt beskrevet. Jeg syntes det var den mest skremmende og mind-blowing følelsen å kjenne at kroppen tok helt over selv med så enorme krefter.

Og i tillegg å strekke ned hendene og dra baby ut av meg selv og rett oppå brystet, det føltes som det mest naturlige i hele verden. Jeg glemmer aldri følelsen av å gripe rundt den varme slimete klumpen i ren morsinstinkt. Ur-kvinne, det var meg! (jeg som er rimelig pysete og forsiktig ellers).

Skrevet

Jeg bøyde meg sammen i siste pressrie, og fikk se babyen komme ut av meg. Det var et sært syn!

Anonymous poster hash: 51ae7...25b

Skrevet

Enig. Gjorde det senest i går og hadde stålkontroll hele veien. Det er jo bare fantastisk! :-)

Anonymous poster hash: 48fe4...341

Skrevet

Gratulerer! Tror du setter ord på det mange føler.

Anonymous poster hash: dd63d...129

Skrevet

Gud så stolt jeg var av meg selv etter førstemann 😁

Anonymous poster hash: 75d1c...ae5

Skrevet

Jeg har faktisk aldri vært stolt av meg selv etter en fødsel... selv om jeg har hatt god kontroll og fått mye skryt av jordmødrene. Tror jeg liksom tenker at det er helt naturlig, og mer enn selvfølge enn en prestasjon :P 

Men jeg synes det er veldig flott å føde! Kjempe spennende prosess! Skal ikke ha flere barn, men synes det er synd at jeg ikke kan føde flere ganger.... graviditet og babytid synes jeg det er helt ok å slippe ;)

Anonymous poster hash: 91bdb...74a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...