Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Sittende mener jeg. Jeg er ekstremt kveldstrøtt og kan da sovne mens jeg feks ser på mobil, strikker etc. Forsøker virkelig å holde meg våken ved å gjøre ting men sovner altså ofte. Mannen blir så frustrert over at jeg sovner når vi endelig kan sitte oss ned å prate. Forståelig det i grunn... Anonymous poster hash: ade08...d31
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Føler jeg leser om min far når jeg leser dette. Må bare spørre, snorker du når du sover deg? Er du unormalt trøtt på dagtid også? Er du lett overvektig? Det kan være du har søvnapné som er årsaken til den ekstreme kveldstrøttheten og dette kan være farlig i lengre sammenheng. Dersom du kan svare ja på spørsmålene mine, vil jeg anbefale deg om å ta kontakt med fastlege for utredning. Min far har fått ett nytt liv etter diagnose og behandling med CPap. Anonymous poster hash: 4b3a5...638
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Nei er ikke unormalt trett på dagtid og snorker ikke. Bare når jeg var gravid i følge mannen. HI Anonymous poster hash: ade08...d31
Giss Skrevet 21. september 2016 #4 Skrevet 21. september 2016 Slik var jeg da ungene var små. Den ene slet med ørene og våknet 4-7 ganger pr natt i flere år. Jeg kunne sovne omtrent hvor som helst. Om det er slike grunner for at du er trøtt må mannen trå til og avlaste om han vil ha selskap av deg om kvelden.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #5 Skrevet 21. september 2016 Nei. Har et nevrotisk forhold til søvn, og må ha alt klart før jeg klarer å sovne (funnet frem klær til alle, sett til at sekker og gymtøy er pakket, pusset tenner, brukt tanntråd, renset huden, smurt med fuktighetskrem etc), så jeg er nok heller i andre enden av skalaen. Anonymous poster hash: 642d3...719
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #6 Skrevet 21. september 2016 Hvis mannen blir frustrert av det, må han begynne å prate med deg før du sovner da. Altså, han må gjøre en innsats for at du skal holde deg våken. Vil han prate hele kvelden? Er det noe viktig han vil prate om eller er det småprat? Kanskje du kan holde på med noe som innebærer at du ikke sitter? Anonymous poster hash: efbbf...b32
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #7 Skrevet 21. september 2016 Vel har små barn og ble i natt feks vekket 05 og sov dårlig etterpå siden begge barna havnet oppi senga. Ja jeg holder gjerne på med noe til kl 2100-2130 og da er jeg helt skutt når jeg setter meg ned. Står ofte opp 0530 for ha litt alenetid på morgenen og fikse litt klær etc. Er vel kanskje vanlig når enn jobber 100% sover lite og mannen bygger hytte i tillegg til å jobbe. Vi e jo begge relativt utslitte...men han sovner ikke slik som meg. Han spøker med at jeg har narkolepsi😉 HI Anonymous poster hash: ade08...d31
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #8 Skrevet 21. september 2016 Har gjort det en gang jeg leste for datteren!! Midt i en bok klarte jeg bare ikke å holde meg våken. Hun skjønte ikke noe, stakkar!! Anonymous poster hash: 3373a...260
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #9 Skrevet 21. september 2016 Jeg sovner over alt, så lenge jeg sitter behagelig og ingen snakker direkte med meg. Jeg sovnet i timene på skolen (gikk på skole da barna var små), sovner på buss, tog, bil osv, sovner når jeg ser på tv, når jeg leser, er på mobil, på kino, ja... Over alt.. Det er HELT forferdelig og veldig flaut Anonymous poster hash: 3a753...aeb
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #10 Skrevet 21. september 2016 Hvis du står opp 05.30, så sovner du vel rett og slett fordi du trenger søvn og fordi dagen din er slutt i ni-ti-tida? Kvinner trenger faktisk opp i mot 9 timers søvn for å være opplagte! I dag ble jeg vekket av en småtass kl 06.30, og føler meg helt myrdet allerede... Anonymous poster hash: 630e6...cd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå