Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Har et barn i 2. og et i 4.klasse, blir det teit å kjøpe hel vinterdress til de når de er så stor? I fjor hadde de vinterjakke med vinterbukse, dette er for lite nå. De er ikke store, må ha 116/122 og 128 i klær og ser dresser lages i de størrelsene Anonymous poster hash: 0ae01...855
Mandala Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Mine har ønsket å bruke dress så lenge som mulig. Ut 5.klasse ca. Men så har jeg vel aldri hørt dem kalle noe som helst for barnslig. Uansett, i mine øyne er det virkelig ikke noe problem med heldress i de aldrene.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Mine barn hadde kjørt full blånekt, men hvis du får dem til å bruke dresser, så er jo det kjempeflott. Dress er egentlig både raskere og bedre enn to-delt. Anonymous poster hash: 835c5...fdb
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 Jenta mi hadde nektet plent å gå med dress i fjerde klasse. Kunne kanskje fått den på henne da hun gikk i andreklasse, men tviler på det og. Vil virkelig fjerdeklassingen ha dress??? Og da må du jo uansett kjøpe både dress og boblejakke, for en jakke trenger man jo uansett. Mye greiere å kjøpe jakke og bukse. Har selv femteklassing i år og ser for meg at det kan bli vanskelig å overbevise henne om å gå med boblebukse til vinteren. Anonymous poster hash: a8608...299
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #5 Skrevet 20. september 2016 Kjeledress er kult det! Min 4. Klassing hadde det. Hva vi fikser i år, vêr jeg ikke enda. Det er 15-20 pluss her nå om dagene, og har ikke tenkt så langt. Anonymous poster hash: ca380...15c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #6 Skrevet 20. september 2016 Jenta mi hadde nektet plent å gå med dress i fjerde klasse. Kunne kanskje fått den på henne da hun gikk i andreklasse, men tviler på det og. Vil virkelig fjerdeklassingen ha dress??? Og da må du jo uansett kjøpe både dress og boblejakke, for en jakke trenger man jo uansett. Mye greiere å kjøpe jakke og bukse. Har selv femteklassing i år og ser for meg at det kan bli vanskelig å overbevise henne om å gå med boblebukse til vinteren. Anonymous poster hash: a8608...299 Har vinterjakke utenom fra før. 4.klassingen brys seg ikke om det er dress eller todelt Anonymous poster hash: 0ae01...855
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #7 Skrevet 20. september 2016 Har vinterjakke utenom fra før. 4.klassingen brys seg ikke om det er dress eller todelt Anonymous poster hash: 0ae01...855 Du bør være sikker på at fjerdeklassingen ikke bryr seg før du evt handler. Min femteklassing kan jeg ikke handle et eneste klesplagg til uten "forhåndsgodkjenning" eller at hun er med. Anonymous poster hash: a8608...299
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå