Gå til innhold

Hel vinterdress til 2 og 4.klassing, teit?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et barn i 2. og et i 4.klasse, blir det teit å kjøpe hel vinterdress til de når de er så stor? I fjor hadde de vinterjakke med vinterbukse, dette er for lite nå. De er ikke store, må ha 116/122 og 128 i klær og ser dresser lages i de størrelsene

 

Anonymous poster hash: 0ae01...855

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har ønsket å bruke dress så lenge som mulig. Ut 5.klasse ca. Men så har jeg vel aldri hørt dem kalle noe som helst for barnslig. Uansett, i mine øyne er det virkelig ikke noe problem med heldress i de aldrene.

Skrevet

Mine barn hadde kjørt full blånekt, men hvis du får dem til å bruke dresser, så er jo det kjempeflott. Dress er egentlig både raskere og bedre enn to-delt.

 

Anonymous poster hash: 835c5...fdb

Skrevet

Jenta mi hadde nektet plent å gå med dress i fjerde klasse. Kunne kanskje fått den på henne da hun gikk i andreklasse, men tviler på det og.

Vil virkelig fjerdeklassingen ha dress???

Og da må du jo uansett kjøpe både dress og boblejakke, for en jakke trenger man jo uansett. Mye greiere å kjøpe jakke og bukse.

Har selv femteklassing i år og ser for meg at det kan bli vanskelig å overbevise henne om å gå med boblebukse til vinteren.

 

Anonymous poster hash: a8608...299

Skrevet

Kjeledress er kult det!

Min 4. Klassing hadde det. Hva vi fikser i år, vêr jeg ikke enda. Det er 15-20 pluss her nå om dagene, og har ikke tenkt så langt.

 

Anonymous poster hash: ca380...15c

Skrevet

Jenta mi hadde nektet plent å gå med dress i fjerde klasse. Kunne kanskje fått den på henne da hun gikk i andreklasse, men tviler på det og.

Vil virkelig fjerdeklassingen ha dress???

Og da må du jo uansett kjøpe både dress og boblejakke, for en jakke trenger man jo uansett. Mye greiere å kjøpe jakke og bukse.

Har selv femteklassing i år og ser for meg at det kan bli vanskelig å overbevise henne om å gå med boblebukse til vinteren.

 

Anonymous poster hash: a8608...299

Har vinterjakke utenom fra før. 4.klassingen brys seg ikke om det er dress eller todelt

 

Anonymous poster hash: 0ae01...855

Skrevet

Har vinterjakke utenom fra før. 4.klassingen brys seg ikke om det er dress eller todelt

 

Anonymous poster hash: 0ae01...855

Du bør være sikker på at fjerdeklassingen ikke bryr seg før du evt handler. Min femteklassing kan jeg ikke handle et eneste klesplagg til uten "forhåndsgodkjenning" eller at hun er med.

 

 

Anonymous poster hash: a8608...299

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...