Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Noen som har erfaring? Anonymous poster hash: 60b7a...019
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Opptil flere ganger. Anonymous poster hash: 6f0df...473
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #3 Skrevet 21. september 2016 Tips? Anonymous poster hash: 60b7a...019
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #4 Skrevet 21. september 2016 Fysioterapi, betennelsesdempende og tid. Anonymous poster hash: 71c1e...bb3
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #5 Skrevet 21. september 2016 Har du fått time til nevrokirurg? Det fikk jeg, og ble satt opp til venteliste til operasjon med en gang. Var 10 mnd ventetid. Det var jeg veldig glad for når den tida var gått, og jeg fortsatt ikke var bra. Prolapsen var tørket inn sånn at den klemte på nerver, så jeg hadde aldri blitt bra over tid. Ble operert og ble helt bra Anonymous poster hash: e9f97...627
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #6 Skrevet 21. september 2016 Ja, men jeg endte med hasteoperasjon etter litt somling. Begynte med helt jævlige smerter i nakken og skytende/ilende smerter ned i armene. Våknet slik en onsdags morgen. Brukte egenmelding og håpet på at det skulle gå over. Jeg klarte bare sitte i en lenestol med støtte av noe hardt i nakken og hendene på øra. Dagen etter oppsøkte jeg lege som av erfaring avfeide det med at alle har vondt i nakken. Fikk naproxen, som jeg skjønte ville ha lite for seg, så jeg bare gråt. Dagen etter hadde jeg fått time hos kiropraktor. Han rørte ikke området, men det utløste en så intens smerte og nummenhet på låtene at jeg bare hulket meg inn på legekontoret i samme bygg. Den legen var usikker, men siden jeg hadde bra reflekser fikk jeg tramadol og beskjed om å komme mandag om det ikke ga seg. De tablettene fungerte selvsagt ikke. Det var en lang helg. Nummenheten spredde seg og innen søndag var jeg nummen fra kragebenet og ned i armer og ben, da ble jeg så redd at jeg stakk på legevakta. Legen sendte meg rett til neurologisk avdeling. Mottaket på sykehuset sa at MR tok de ikke i helgen. På grunn av kø ble mr først tatt på ettermiddagen. De så at det var en svær prolaps men ville ha uttalelse fra Ullevål. På grunn av noe rot, så ikke de bildene før ett om natta. Da ble jeg sendt rett til Ullevål. Jeg hadde 1mm passasje i nakken og burde ha mistet førlighet i kropp og kontroll på blære/tarm, som heldigvis ikke skjedde. Da jeg ankom sykehuset sto teamet på neurokirurgisk og ventet. Ble operert 6 dager etter første symptom. De sugde ut mellomvirvelvevet og satte inn en kunstig mellomvirvelskive som avstivet s6 med s7. Anonymous poster hash: fa78a...238
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #7 Skrevet 21. september 2016 Ja, men jeg endte med hasteoperasjon etter litt somling. Begynte med helt jævlige smerter i nakken og skytende/ilende smerter ned i armene. Våknet slik en onsdags morgen. Brukte egenmelding og håpet på at det skulle gå over. Jeg klarte bare sitte i en lenestol med støtte av noe hardt i nakken og hendene på øra. Dagen etter oppsøkte jeg lege som av erfaring avfeide det med at alle har vondt i nakken. Fikk naproxen, som jeg skjønte ville ha lite for seg, så jeg bare gråt. Dagen etter hadde jeg fått time hos kiropraktor. Han rørte ikke området, men det utløste en så intens smerte og nummenhet på låtene at jeg bare hulket meg inn på legekontoret i samme bygg. Den legen var usikker, men siden jeg hadde bra reflekser fikk jeg tramadol og beskjed om å komme mandag om det ikke ga seg. De tablettene fungerte selvsagt ikke. Det var en lang helg. Nummenheten spredde seg og innen søndag var jeg nummen fra kragebenet og ned i armer og ben, da ble jeg så redd at jeg stakk på legevakta. Legen sendte meg rett til neurologisk avdeling. Mottaket på sykehuset sa at MR tok de ikke i helgen. På grunn av kø ble mr først tatt på ettermiddagen. De så at det var en svær prolaps men ville ha uttalelse fra Ullevål. På grunn av noe rot, så ikke de bildene før ett om natta. Da ble jeg sendt rett til Ullevål. Jeg hadde 1mm passasje i nakken og burde ha mistet førlighet i kropp og kontroll på blære/tarm, som heldigvis ikke skjedde. Da jeg ankom sykehuset sto teamet på neurokirurgisk og ventet. Ble operert 6 dager etter første symptom. De sugde ut mellomvirvelvevet og satte inn en kunstig mellomvirvelskive som avstivet s6 med s7. Anonymous poster hash: fa78a...238 Mrnte c6 og c7 😜 Anonymous poster hash: fa78a...238
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå