Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Jeg trenger hjelp, skjønner ingenting av mens-greia! Jeg har aldri hatt kontroll på mensen, så vet faktisk ikke hva som er normalt. Skal sies at jeg kan ha blødning alt fra 3 dager til 3 uker, med 1-3 ukes mellomrom mellom blødningene. Sist mens startet 15. August og var ferdig 19. August. 6. September hadde jeg ubeskyttet sex (skal sies at mannen var to-tre ganger inn/ut før han tok alvoret om at jeg ikke brukte beskyttelse), og har enda ikke fått mensen tilbake. 8. Og 9. September hadde jeg litt brunaktig utflod (trodde det var mensen som skulle komme), men det gikk over. Forledendag fikk jeg smerter under magen (vet ikke hva området kalles, livmoren?) og de tre fire siste dagene har jeg vært øm kun på brystknoppene. Skjønner at kun en test kan gi svaret, men er det stor sjans for å bli gravid når mannen ikke har kommet inn i meg? Er det normalt å få litt vindt under magen og ømme brystvorter før mensen? Og hvor mange dager er det normalt mellom mensen og hvordan telles dette? Fra siste dag i mensturasjon eller første dag i siste? Anonymous poster hash: b7d64...84e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Prøver du å bli gravid? Kjøp babycomp eller noe ala dette. Anonymous poster hash: e1eb3...99e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Nei, er det vi ikke gjør. Sluttet på pilla i påvente av ny prevensjon. Mannen er godt informert om at jeg ikke er beskyttet. Hi Anonymous poster hash: b7d64...84e
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #4 Skrevet 21. september 2016 Ingen som kan hjelpe meg? Anonymous poster hash: b7d64...84e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå