Gå til innhold

Forholdsvis ny kjæreste og sjenert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veier for mye, men har en timeglass figur men ser vel rimelig grei ut. Nå har jeg møtt en ny mann (eller vi har vært sammen i fem måneder) som er topptrent og veldig kjekk, og jeg sliter litt med å tro på at han liker meg. Nå skal det sies at han gir meg komplimenter hver dag og vil hele tiden kose, samt at han alltid insisterer på å ha meg i armkroken og da stryker og koser meg hele tiden. Sexlivet er utrolig og ifølge han selv så blir han kåt så fort han er i nærheten av meg. Mao så burde jeg rusle rundt på en rosa sky, men fortsatt blir jeg sjenert når han ser meg naken til tross for at han omtrent spiser meg opp med blikket. Så jenter hvordan skal jeg booste selvtilliten min slik at jeg blir komfortabel med å vise meg naken for han og ikke tenker så mye på at jeg ikke har en så perfekt kropp som han? Det skal også sies at vi er aktive sammen og det er han storfornøyd med, og han har aldri så mye antydet at jeg bør gå ned i vekt så det sitter nok i hodet mitt.

Anonymous poster hash: 872a1...ee4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg veier for mye, men har en timeglass figur men ser vel rimelig grei ut. Nå har jeg møtt en ny mann (eller vi har vært sammen i fem måneder) som er topptrent og veldig kjekk, og jeg sliter litt med å tro på at han liker meg. Nå skal det sies at han gir meg komplimenter hver dag og vil hele tiden kose, samt at han alltid insisterer på å ha meg i armkroken og da stryker og koser meg hele tiden. Sexlivet er utrolig og ifølge han selv så blir han kåt så fort han er i nærheten av meg. Mao så burde jeg rusle rundt på en rosa sky, men fortsatt blir jeg sjenert når han ser meg naken til tross for at han omtrent spiser meg opp med blikket. Så jenter hvordan skal jeg booste selvtilliten min slik at jeg blir komfortabel med å vise meg naken for han og ikke tenker så mye på at jeg ikke har en så perfekt kropp som han? Det skal også sies at vi er aktive sammen og det er han storfornøyd med, og han har aldri så mye antydet at jeg bør gå ned i vekt så det sitter nok i hodet mitt.

Hvor mye for mye veier du da? Han liker deg ko tydeligvis som du er. Er ikke det nok?

Anonymous poster hash: 67f6b...298

Skrevet

Hvor mye for mye veier du da? Han liker deg ko tydeligvis som du er. Er ikke det nok?

Anonymous poster hash: 67f6b...298

Jeg har en BMI på 28. Jo det burde være nok og han viser jo tydeligvis at han liker meg, og jeg har en kropp som fungere godt så jeg er egentlig fornøyd med meg selv, men det er nok fordi han er så perfekt i kroppen selv.

Skrevet

Legg ut et bilde av kroppen din her da (med klær) , sladd selvfølgelig ansiktet...

Anonymous poster hash: bb646...f1b
Skrevet

Hvorfor skal hun legge ut et bilde av seg selv? Det endrer ikke at han liker kroppen hennes slik den er. Selv om han er topptrent betyr det ikke at han ønsker din kropp også skal se slik ut. Han tenner på deg, hele deg, både med klær og uten. For booste ditt eget selvbilde bør du først og fremst lære deg at folk har forskjellige preferanser. Selv om du har et annet syn på hva som er en perfekt kropp synes han din er perfekt. Perfekt nok til at det holer i lange baner for han. Menn er stort sett ikke så kritiske til kvinnelige kropper som vi kvinner. For det andre er du ikke bare kroppen din, og så lenge han viser at han liker deg som du er er det ingen grunn for at du skal innbille deg at du ikke er god nok. 

Skrevet

Å ha en veltrent kropp er et slit... X antall treningstimer, et strengt kosthold og et generelt strengt forhold til livsførsel.Kanskje kjæresten din din synes det er befriende at du representerer en motpol? Vær stolt av deg degselv. Det finnes ikke noe mer turn-off enn en partner som skjemmes av kroppen sin. Vis kjæresten din glede, ikke skam.

Anonymous poster hash: 2f745...e3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...