Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Hun som fikk keisersnitt nå, hva var grunnen til det? Var det bare fordi hun ville det selv eller var det en medisinsk grunn? Anonymous poster hash: d1d53...0cd
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Var vel for lite fremgang, og hun hadde ikke mer å gå på.. Anonymous poster hash: 08571...34b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Hun som fikk keisersnitt nå, hva var grunnen til det? Var det bare fordi hun ville det selv eller var det en medisinsk grunn? Anonymous poster hash: d1d53...0cd Hun hadde vært i fødsel i over 12 timer. Veldig sliten og veldig vondt. Liten fremgang. Anonymous poster hash: 102a7...502
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 Det lurte jeg litt på også. Hadde hun ikke både epidural og lystgass? Hun jamra seg verre... Merkelig å få keisersnitt hvis det ikke var særlig god grunn til det. Men hun var nok ikke den letteste å motivere heller... Virket ganske egen og bestemt. 🙊 Anonymous poster hash: 309f1...c6e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #5 Skrevet 20. september 2016 Vet ikke om det hadde noe med saken og gjøre, men fostervannet så veldig misfarget ut også.. Anonymous poster hash: 08571...34b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #6 Skrevet 20. september 2016 Det lurte jeg litt på også. Hadde hun ikke både epidural og lystgass? Hun jamra seg verre... Merkelig å få keisersnitt hvis det ikke var særlig god grunn til det. Men hun var nok ikke den letteste å motivere heller... Virket ganske egen og bestemt. 🙊 Anonymous poster hash: 309f1...c6e Kan det tenkes at hun hadde helt forjævlig vondt? Jeg takler smerte skikkelig dårlig og vat innmari ufin på fødestua. Min fødsel varte derimot bare i en time og 20 minutter så det var holdbart. Hvordan det hadde vært å skulle holde ut i 12 timer orker jeg ikke tenke på en gang. Anonymous poster hash: 102a7...502
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #7 Skrevet 20. september 2016 Det lurte jeg litt på også. Hadde hun ikke både epidural og lystgass? Hun jamra seg verre... Merkelig å få keisersnitt hvis det ikke var særlig god grunn til det. Men hun var nok ikke den letteste å motivere heller... Virket ganske egen og bestemt. 🙊 Anonymous poster hash: 309f1...c6e Hvor bitteliten er man ikke når man sitter og kritiserer en fødende kvinne... Anonymous poster hash: 4f698...cb1
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #8 Skrevet 20. september 2016 Jeg er imponert over hvor god kontroll hun hadde på hvor lenge det var til hotell Cæsar begynte☺ Jeg skravla om mye rart under fødselen jeg også, men jeg planla ikke ut fra tv-programmer og ikke hadde jeg kontroll på klokka heller Når det gjelder keisersnittet, så er det ikke unormalt når mor har vært i aktiv fødsel lenge, er utslitt og epidural ikke hjelper nok og det er lite fremgang. Anonymous poster hash: 0f1cc...a27
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #9 Skrevet 20. september 2016 Dette var på ingen måte ment som kritikk fra min side, lurte bare på om det var noe jeg ikke hadde fått med meg siden jeg ikke forsto hvorfor det ble keisersnitt. HI Anonymous poster hash: d1d53...0cd
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #10 Skrevet 20. september 2016 Hvor bitteliten er man ikke når man sitter og kritiserer en fødende kvinne...Anonymous poster hash: 4f698...cb1 Enig i denne. Aner ikke noe om dama dere snakker om, siden jeg ikke har sett programmet, men å kritisere en fødende kvinne og si at hun jamret for mye, det hører ikke hjemme noe sted. Anonymous poster hash: 24e69...e01
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #11 Skrevet 21. september 2016 Enig i denne. Aner ikke noe om dama dere snakker om, siden jeg ikke har sett programmet, men å kritisere en fødende kvinne og si at hun jamret for mye, det hører ikke hjemme noe sted. Anonymous poster hash: 24e69...e01 Dette! Fysj, fikk vondt i magen av denne tråden! Anonymous poster hash: 1d2f8...0cb
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #12 Skrevet 21. september 2016 Dette var på ingen måte ment som kritikk fra min side, lurte bare på om det var noe jeg ikke hadde fått med meg siden jeg ikke forsto hvorfor det ble keisersnitt. HI Anonymous poster hash: d1d53...0cd Ja, antakelig og selvfølgelig er det mye du ikke har fått med deg. Dette er et tv-program som er redigert og klippet, du ser ikke hele fødselen, du kjenner ikke alle vurderingene og målingene. Og du burde holde deg for god til å spekulere. Anonymous poster hash: 271d2...29d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå