Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Hadde lunsj med gamle kollegaer i dag. En av de satt på med meg da vi jobber i nærheten av hverandre. Jeg har alltid likt han godt, men ingen romantiske tanker. Han er gift. Han prøvde seg på meg en gang på fest men da forklarte jeg han at man ikke gjør slikt når man er gift. Jeg har samboer. Når vi parkerte skulle jeg bare legge noen verdisaker under setet hans fra baksetet og når jeg retter meg opp så kysser han meg. Ikke heftig tunge men det var et kyss. Jeg kysset vel tilbake i ett sekund før jeg trakk meg unna. Han sier at han alltid har hatt lyst å kysse meg og at det var like fantastisk som han forestilte seg. Jeg svarte bare at vi er begge opptatt og dette kan du aldri gjøre igjen. Vi får se om jeg klarer svarte han. Nå har jeg fryktelig dårlig samvittighet ovenfor samboeren, men gjorde jeg noe galt? Anonymous poster hash: fa881...002
Elsker livet Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Ja, i ett sekund. Du får la det fare.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Nei, herregud, la bare være å tenke på det. Om du føler det er viktig så forteller du samboeren at han kysset deg, du ble satt ut og avviste han. Ferdig. Anonymous poster hash: 0df0d...30b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 Hvis min mann hadde gjort noe sånt hadde jeg ikke hatt behov for å vite det. Men derimot hadde jeg forventet at mannen holdt seg unna denne x kollegaen, det hadde vært mye viktigere!!! Anonymous poster hash: 87352...e91
the amazing spidermamma Skrevet 20. september 2016 #5 Skrevet 20. september 2016 Så egentlig sa du til ham at grunnen til at du ikke ville bli kysset var at dere var opptatt, ikke at du ikke ville? Jeg synes vel ikke du har gjort noe annet galt enn at du vel burde ha gjort det klart at han ikke har noe med å ta seg til rette overfor deg.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #6 Skrevet 20. september 2016 Nei, du har ikke gjort noe galt. Anonymous poster hash: b22e8...f43
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #7 Skrevet 21. september 2016 Du har ikke gjort noe galt. Han gjorde noe galt når han visste at du var opptatt. Anonymous poster hash: 410ec...344
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå