Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Har dere et fast vennepar, eller mange forskjellige? Faste venner til ferierer og helgeturer eller finner dere på mye med mange forskjellige ? Rart spørsmål, men sliter litt sosialt Anonymous poster hash: bbbaf...047
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Jeg har en vennegjeng jeg ofte drar på jenteturer og deler festligheter med. En vennegjeng jeg møter på cafe, sammen barna, utflukter i helgene. En venninne jeg gjør alt det overnevnte med. Og blant disse vennegjengene har vi et par felles vennepar. Anonymous poster hash: abd55...12d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Sliter sosialt i bygda jeg bor i. Finner ingen likesinnede. Har ett eneste vennepar som bor i en annen by. De har hytte i bygda her, så vi treffer de noen helger og ferier i året. Har ellers så å si ingen. To svigersøstre som er snille og halvnære venninner, og gammel venninne jeg nesten aldri treffer. Anonymous poster hash: 81f97...d1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå