Gå til innhold

Innpåslitne nabounger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg blir gal snart, Er nesten så jeg angrer på at jeg flyttet til et boligfelt.

Og jeg føler at siden i sommer har det eskalert med barn som tyter inn i huset vårt til alle tider. Spesielt i middagstider,,, da kommer den ene etter den andre og omtrent henger på dørene våre og vil inn..

Nytter IKKE å si :" det passer dårlig med besøk nå. Nå skal vi spise middag". Da får man alltid spørsmål om "hvorfor kan ikke jeg også få spise middag her da? Hvorfor kan ikke jeg vente på rommet til NN til han/hun er ferdig med middagen? Kan jeg ikke bare sitte å se på når dere spiser middag?"

Klarer jeg å få huset dem ut, så står de å niiiiglor inn kjøkkenvinduet når vi spiser. Skjærer grimaser og styrer på ute til ungene våre som til slutt ikke klarer å konsentrere seg om å spise.

Vi kan ikke ha ytterdør eller dør ut til hagen oppe, uten at det plutselig står en unge eller to inne i stua vår eller er på toalettet vårt. De forstår ikke NEI, noen av dem.

Hun ene er i fosterhjem, men er mye større enn mine barn, og hun henger rundt husveggene våre hele tiden. Går i kjøleskapet vårt og spør om å få det og det.....

Hun har fått lov tidligere til å være i hagen å leke med ungene mine, men hun er såpass voldsom i leken at jeg ikke ønsker å ha henne her lenger. Hun skjønner ikke beskjeder.

Og forresten, disse fire ungene det gjelder, bor alle i forskjellige nabohus. Og de ringer ikke normalt på døra.. nei, de hamrer og sparker løs på den så du skulle tro det var et under at den står den dag i dag.

Jeg høres sur og grinete ut, men kjenner jeg er så forb----a lei :o

Jeg klikker snart jeg :(

Anonymous poster hash: 3c1e4...a4e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her må du sette grenser og snakke med foreldrene. De kan ikke stå og kikke inn vinduet når dere spiser, men må dra hjem.

Anonymous poster hash: 3c58f...72d

Skrevet

Om ikke å si ifra hjelper, bli sint!

Anonymous poster hash: 8745c...4c0

Skrevet

Her må du bare bli streng og sint! Hadde gitt klar beskjed om noen går i kjøleskapet vårt! Får da være grenser. Snakk med foreldrene om oppførselen til disse barna.

Anonymous poster hash: 4cb6b...fa3

Skrevet

Omg! Min store frykt!! Men som de andre sier! Du må rett og slett blir sint! Du er den voksne her, og du bestemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...