Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Fra kneet og ned fremfor leggen og helt ut til stortåa. Kommer når jeg har sittet for lenge, og det gir seg liksom ikke. Det er intenst først, sånn at jeg nesten ikke klarer å gå, og gangen minner litt om droppfot, men det er ikke helt det heller. Nerver i klem vil jeg anta, men hvordan kan det fikses?? Anonymous poster hash: bd192...c38
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Ingen? Anonymous poster hash: bd192...c38
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Dytter litt igjen.. Anonymous poster hash: bd192...c38
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 Legen din sitt kne? Hva har du med det å gjøre? Anonymous poster hash: 9bb48...f13
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #5 Skrevet 20. september 2016 Legen din sitt kne? Hva har du med det å gjøre? Anonymous poster hash: 9bb48...f13 Hæ? Si meg, har dette forumet gått helt over styr?? Anonymous poster hash: bd192...c38
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #6 Skrevet 20. september 2016 Kan være så enkelt at du har stram muskulatur i sete, lår og/eller legg. Hvordan sitter du når du sitter og dette skjer, da? Jeg ville forsøkt å tøye ordentlig nevnte muskulatur, og endrer det seg ikke ville jeg tatt en tur til legen etterhvert. Anonymous poster hash: 4f4e3...cce
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #7 Skrevet 20. september 2016 Kan være så enkelt at du har stram muskulatur i sete, lår og/eller legg. Hvordan sitter du når du sitter og dette skjer, da? Jeg ville forsøkt å tøye ordentlig nevnte muskulatur, og endrer det seg ikke ville jeg tatt en tur til legen etterhvert. Anonymous poster hash: 4f4e3...cce Ja det er det jeg og tror. Tøye altså, da får jeg prøve det! Det er ikke farlig å gå med dette over tid? Takk for godt svar! Anonymous poster hash: bd192...c38
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #8 Skrevet 20. september 2016 Ja det er det jeg og tror. Tøye altså, da får jeg prøve det! Det er ikke farlig å gå med dette over tid? Takk for godt svar! Anonymous poster hash: bd192...c38 Er det bare stram muskulatur så er det i utgangspunktet ikke skadelig - og egentlig lett å gjøre noe med. Så lenge det går seg til etter kort tid og er normalt ellers, så er det ikke farlig. Kan det være måten du sitter på som gjør at leggen din sovner? Siden du ikke har denne følelsen ellers så er det mindre sjanse for f.eks. prolaps. Anonymous poster hash: 4f4e3...cce
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #9 Skrevet 20. september 2016 Er det bare stram muskulatur så er det i utgangspunktet ikke skadelig - og egentlig lett å gjøre noe med. Så lenge det går seg til etter kort tid og er normalt ellers, så er det ikke farlig. Kan det være måten du sitter på som gjør at leggen din sovner? Siden du ikke har denne følelsen ellers så er det mindre sjanse for f.eks. prolaps. Anonymous poster hash: 4f4e3...cce Jeg sliter med bekkenet, det er skeivt, og jeg har en prolaps i nedre del av ryggen, men den er ikke aktiv og jeg har bare hatt et "anfall" der som gikk over etter et døgn i fosterstilling. Pga 2 år med smerter i hofta så er det nok mye som er stramt og fælt der...men nå er jeg så mye mye bedre enn jeg har vært på lenge! Men når jeg kjenner bak på hofta så prikker det der og.... får prøve å tøye :/ Anonymous poster hash: bd192...c38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå