Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Min har 5 sider i matte + 10 min øving på nettet. ( på nettet hver dag) Lese 20 min hver dag + leselogg Skrive en setning til hvert av ukas ord Skriv 6 nøkkelord fra teksten og bruk dem til å lage 6 faktasetninger om tema Lese 3 sider i safari Engelsk gloser 6 stk , les side 11 og 1 engelsk oppgave i boka. Var ikke dette ganske mye på kun 4 dager? Anonymous poster hash: df337...4c3
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Jeg synes også det høres mye ut, men det er omtrent det samme som min har. Anonymous poster hash: 055a5...dcf
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Ganske mye ja Anonymous poster hash: 9da02...734
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 Leseforståelse, lese tekst svare på spørsmål fra teksten. Svare i hele setninger. Datalekse i matte. To ark med matteoppgaver Skrive en setning i skriveboken med hvert av øveordene, fem ord. Pugge ordene til diktat. Lese og oversette en engelsk tekst Pugge 4 litt vanskelige gloser, gloseprøve på skolen Lese en side i leseboken hver dag. Anonymous poster hash: 0b3fc...1dd
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #5 Skrevet 20. september 2016 Synes det var mye ja, min har mye mindre til sammenligning. Ser at de har mindre denne uka enn forrige uke, så varierer litt. Denne uka: Til tirsdag: En side i norsk arb.bok pluss et dobbelsidig oppgaveark delt ut. Og så skulle de som ikke ble ferdig ned s.39 på skolen gjøre det hjemme. Til onsdag: Leseforståelse pluss pugge 8 engelske gloser. Til torsdag: En side lesing i norsk pluss fortsette å pugge engelskglosene. Testes på på skolen torsdag. Til fredag: To sider norsk arb.bok Anonymous poster hash: 58010...259
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #6 Skrevet 20. september 2016 En halv time med matteoppgaver på nett. To sider med matte i matteboka. Lese tre sider tre ganger i norskboka og så svare på 5 spørsmål. Lese en side engelsk og svare på oppgaver(på engelsk) på ett A4 ark. Må i tillegg lese bok i nivå 11 (37sider) hver dag. Synes det er veldig mye, men i matte skal de snart kun ha lekse på data så da blir det litt mindre. Etterhvert flere av de andre fagene også. Skolen har PC/iPad for de elevene som ikke har egen Som kan brukes en time etter skolen hver mandag og tirsdag. Anonymous poster hash: 308d9...43d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #7 Skrevet 20. september 2016 Takk for svar Hi Anonymous poster hash: df337...4c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå