Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Jeg sliter enormt med migrene og hodepine, så sammen med kjæresten har vi bestemt at jeg skal prøve noen måneder uten p-piller bare for å se om det hjelper på hodet mitt. Vi bruker både kondom og hopper av i svingen (med kondom!), til vanlig i tillegg til p-piller i frykt for graviditet og bare for å være på den helt sikre siden. Et barn passer ikke nå, av personlige grunner. Jeg føler jeg har mistet meg selv helt, ingen sexlyst overhodet, migrene, nedstemthet osv. Alle disse tingene er bivirkninger på den p-pillen jeg bruker. Spørsmålet mitt er om det er alt for risikabelt å ta en pause på p-pillen? I den pillefrie uken føler jeg meg mye mer som meg selv. Vi kommer naturligvis til å fortsette med kondom+hoppe av i svingen. For dere som syns synd på kjæresten, han syns det er helt greit! Anonymous poster hash: da520...4cf
TPK Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Det går nok helt fint! Det er vel 99% sikkert eller noe med bare kondom, så derehar nok vært litt trippelbeskyttet tidligere 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå