Gå til innhold

For "gammel " til å farge håret rosa ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 35år og har 2 barn. Har fryktelig lyst å farge håret rosa,par venner av meg sier de aldri i livet hadde våget det i vår alder og at det hører litt mer til den yngre generasjon 😔

Hva mener dere ?

Anonymous poster hash: 2efe3...e19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på.

Jeg personlig har følt meg for gammel siden jeg var 12. Betyr ikke at andre er det. 😊

Anonymous poster hash: 4521b...fe5

Skrevet

Tja, moren min er i midten av 50 årene og har farget det blonde håret sitt rosa nederst. Slik som Baby Spice i Spice Girls. Men hun kler det i grunn, alltid vært den som har vært kreativ med hår og klær.

Anonymous poster hash: 5bc19...aca

Skrevet

Hvis du har en typete stil kan det gå bra :)

Anonymous poster hash: ce004...067

Skrevet

Da skal du ha en ganske spesiell personlighet, tenker jeg.

Skrevet

Om du er litt typete av deg går det bra, for en så voksen dame som gjør sånt skiller seg jo ut i mengden. Da må du ha en type personlighet og stil som tåler det.

Anonymous poster hash: b1367...436
Skrevet

seriøst? Rosa...?

Dårlig smak har ingen aldersbegrensning.

Anonymous poster hash: e4021...4da

Skrevet

Jeg har det selv i perioder. Men jeg har både en jobb og en klesstil som gjør at det ikke kræsjer.

Ev kan du gjøre dipdye eller underdye.

Skrevet

Jeg jobber med salg av Software og er 42 år. Jeg har kort bleket hår og har til tider lys lilla tupper. Jeg har bare fått positive tilbakemeldinger, men hadde alt vært lilla så hadde det blitt for mye :-)

Anonymous poster hash: 03ccf...268
Skrevet

Å farge håret rosa er alle for gamle til. Helt fra fødselen av. Det er bare bad, bas taste.

Anonymous poster hash: f7cdf...bed

Skrevet

Livet er for kort. Har du lyst, har du lov!

Man blir aldri for gammel til noe ;)

Anonymous poster hash: ef89a...04f

Skrevet

Min venninne har farget tuppene sine rosa.

Det ser helt jævlig ut. Hun er 30.

Men for all del, jeg liker folk som har egen stil og gjør som de vil uten å tenke på hva andre mener:)

Anonymous poster hash: bff31...4fd

Skrevet

Jeg skulle ønske du ikke gikk inn her og spurte dette spørsmålet. Jeg skulle ønske du ikke tenkte spm i det hele tatt.

Du sier du har fryktelig lyst... da gjør du det!

Vi lever i en verden der alle skal synse så mye om andre.. mye er barnslig, Harry, umoderne, man er for gammel, man er for ung. Sånne mennesker har i mine øyne ikke vokst nok. For når man har vokst nok, slutter man å bry seg om hvordan folk ser ut, hvilke klær de har, hvor mye eller lite penger de har osv

Dagens sukk fra meg.

Farg håret rosa!

Anonymous poster hash: 9ae36...fd9

Skrevet

Hvis du har lyst, så har du lov. Det skader ingen. MEN jeg har vanskelig for å forstå hvorfor du vil det!

Anonymous poster hash: 501d1...979

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...