Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Booket akkurat et hotellrom gjennom hotels.com. Oppgav paypal som betalingsmåte. Nå fikk jeg en e-post fra hotellet hvor jeg ble bedt om å oppgi følgende: I kindly want to inform you that in order for me to give you all the information for the check in straight to the apartment I will need the following documents to be sent: -Id photocopy -Bank card photocopy ( we will have to pre-authorise the deposit and to charge the cleaning fee £35.00) -I will send you shortly a check in form which I kindly ask you to complete and sign it. Er jeg paranoid som reagerer på dette? Anonymous poster hash: be005...620
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Denne vaskeavgiften var heller ikke oppgitt på hotels.com Anonymous poster hash: be005...620
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Jeg ville aldri sendt det... Anonymous poster hash: f7510...f44
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 Det er jo nettopp derfor man bruker Paypal, for å slippe å utlevere slike opplysninger. ? Hadde sendt mail tilbake om at dette ikke var aktuelt. Anonymous poster hash: a89ca...ad6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå