Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Fått penicillin i dag. 3 dagers kur. Feber og generelt dårlig form. Kan jeg regne med å kunne gå på jobb i morgen tror dere? Skal ikke penicillin virke fort? Anonymous poster hash: f9b80...fda
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Gå til legen. Kan ha gått videre til nyrebekkenbetennelse Masse god bedring Anonymous poster hash: 4a7ef...59f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Gå til legen. Kan ha gått videre til nyrebekkenbetennelse Masse god bedring Anonymous poster hash: 4a7ef...59f Var der i dag. Han sa jeg skulle ta medisin to dager og dersom ikke bedring komme tilbake dag 3. Takk! Anonymous poster hash: f9b80...fda
tante grusom master of law Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 På meg pleier medisinen virke etter kun et par timer ved uvi.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #5 Skrevet 20. september 2016 På meg pleier medisinen virke etter kun et par timer ved uvi. Tok første tablett i dag kl. 10. Ingen effekt hittil. Har ikke smerter, men mye feber. Lurer fordi jeg skal på heldagskurs i morgen og bør få noen andre til å dra dersom det er usannsynlig at jeg greier det. Hi Anonymous poster hash: f9b80...fda
tante grusom master of law Skrevet 20. september 2016 #6 Skrevet 20. september 2016 Tok første tablett i dag kl. 10. Ingen effekt hittil. Har ikke smerter, men mye feber. Lurer fordi jeg skal på heldagskurs i morgen og bør få noen andre til å dra dersom det er usannsynlig at jeg greier det. Hi Anonymous poster hash: f9b80...fda Jeg får ikke feber ved uvi, kun smerter. Så jeg har ingen erfaring med det. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #7 Skrevet 20. september 2016 Jeg får ikke feber ved uvi, kun smerter. Så jeg har ingen erfaring med det. God bedring! Takk! Og jeg har ingen smerter. Merkelig Hi Anonymous poster hash: f9b80...fda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå