Gå til innhold

Ikm uke 42 ❤️


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

Fekk EL tidligere enn vanlig denne månaden, så IKM blei flytta til den 17 okt. Er 7 DPO no.. Er rart, men har ikke dei vanlige smertene som eg har hatt tidligere PP (Vondt i brystvorter, mens-lilgnende smerter), har hatt litt murringer, men ikkje like mykje som vanlig.

 

Men rart er det at syklusene mine blir bare kortere og kortere, eller EL kjem tidligare. Rakk ikkje få positiv EL test denne gangen (tester 1 gang om dagen), men tempen har stege opp og hold seg oppe, så tyder på den har vært der likevell. Men eg har lavere temp denne månaden enn sist PP.

kar ligg du no i forhold til IKM?

 

Å har du tatt en kvardag? Dei er jo positive, eller missforstår ej.. :s

 

Når tempen er høy meir en 3 dager har el vert.  Håper det er noe der.  Lutafasen er den meir en 10 dager ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 9 dpo i dag og testene vart ikkje sterkare i dag. Så løpet er kjørt her.

Hmm, har ikke sett falsk-positive test før.. Men en veit aldri, kanskje der e noko alikavell ;) Lov å håpe

 

Når tempen er høy meir en 3 dager har el vert.  Håper det er noe der.  Lutafasen er den meir en 10 dager ?

Har normalt hatt 28dager syklus tidligere, men siste PP var det 26 daga, og denne PP trur eg er 25dager. Hadde lutealfase på 12 dager sist PP, so tenker det er det eg har denne PP også.

Endret av Prina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har ikke sett falsk-positive test før.. Men en veit aldri, kanskje der e noko alikavell ;) Lov å håpe

 

Har normalt hatt 28dager syklus tidligere, men siste PP var det 26 daga, og denne PP trur eg er 25dager. Hadde lutealfase på 12 dager sist PP, so tenker det er det eg har denne PP også.

 

Godt det ikkje er under 10 dager lutealfasen.  Håper den stabliserer seg så den ikkje blir mindre. Blir nok 2 streker her JA.

 

Dei er ikkje falske men kjemisk gravid. Vart ingen 2 streker påbursdagen min om nokre dager. Men er jo testoman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden eggløsningen var et par dager senere så blir ikm dagen min 23 okt i steden. 2 dpo i dag. Kjedelig å vente.. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikkje er under 10 dager lutealfasen.  Håper den stabliserer seg så den ikkje blir mindre. Blir nok 2 streker her JA.

 

Dei er ikkje falske men kjemisk gravid. Vart ingen 2 streker påbursdagen min om nokre dager. Men er jo testoman.

Ja håper den normalisera seg, men det har tatt god tid etter p-pille slutt før kroppen endra seg. Utrolig treigt, men tror den er i nerheita til å være nokso normal no :)

 

Viste ikkje det gjekk and med kjemisk gravid. :/  Eg he lagt frå meg alt av graviditetstesta, blir berre skuffa av den negative testen når eg tar en. Bursdags månad på meg ogsa, men tror ikkje eg fæ heilt den gåva heller :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja håper den normalisera seg, men det har tatt god tid etter p-pille slutt før kroppen endra seg. Utrolig treigt, men tror den er i nerheita til å være nokso normal no :)

 

Viste ikkje det gjekk and med kjemisk gravid. :/  Eg he lagt frå meg alt av graviditetstesta, blir berre skuffa av den negative testen når eg tar en. Bursdags månad på meg ogsa, men tror ikkje eg fæ heilt den gåva heller :eeeh:

 

Jeg har ikkje hatt noen beskyttelse på 15 år. Kun ladycomp. Men har født 5 barn.

 

Blir nok litt tull før det stabliserer seg. Krysser og håper det lyser positiv test.

 

Jeg har siden i går kjent mens smerter og stikninger på høyre og venstre side (veldig lite). Er nok heksa som gjør seg klar.  Prøvde hostesaft denne perioden uten hell. Får håpe neste pp slår til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikkje hatt noen beskyttelse på 15 år. Kun ladycomp. Men har født 5 barn.

 

Blir nok litt tull før det stabliserer seg. Krysser og håper det lyser positiv test.

 

Jeg har siden i går kjent mens smerter og stikninger på høyre og venstre side (veldig lite). Er nok heksa som gjør seg klar.  Prøvde hostesaft denne perioden uten hell. Får håpe neste pp slår til.

Då har du 5 flotte du då <3 Har ingen sjølv, men håper snart :)

 

Har også prøvd med hostesaft dinne månaden, men får berre vente å sjå om det var noko hjelp ta det :popcorn:  Har ikkje lagt merke til noken symptomer på mens/graviditet denne PP, anna enn at humøret e berg og dal bane no, som kvar månad.. :legrine: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJELP!

er 12 dpo å de veldig ømme puppene har blitt stikkende og kløende?spesielt rundt brystvorta:P

Så har æ fått mye utflod,er som lotion med et hint av lyse rosa i seg!

En festeblødnig er de vel litt seint for?

Ellers er jeg sliten og amper,men de kan jo være pms å

åhh...den kroppen altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJELP!

er 12 dpo å de veldig ømme puppene har blitt stikkende og kløende?spesielt rundt brystvorta:P

Så har æ fått mye utflod,er som lotion med et hint av lyse rosa i seg!

En festeblødnig er de vel litt seint for?

Ellers er jeg sliten og amper,men de kan jo være pms å

åhh...den kroppen altså

Har mangen positive tegn. Krysser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har du 5 flotte du då <3 Har ingen sjølv, men håper snart :)

 

Har også prøvd med hostesaft dinne månaden, men får berre vente å sjå om det var noko hjelp ta det :popcorn: Har ikkje lagt merke til noken symptomer på mens/graviditet denne PP, anna enn at humøret e berg og dal bane no, som kvar månad.. :legrine:

Får satse at hostesaft klasker til med positive tester.

 

krysser for deg. Her er alt håp ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får satse at hostesaft klasker til med positive tester.

 

krysser for deg. Her er alt håp ute.

Takk! Skal krysse for deg neste PP :)

 

Har og prøvd hostesaft denne mnd.

Blir spennande å sjå om det har noken effekt. Men er nesten sann eg ville ha tenkt det er berre tilfeldig om eg skulle blitt gravid denne PP.. :P

Endret av Prina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakke om PMS symptomer.

 

Såre bryst, mens smerter, stikking av og til venstre og høyre side. Høy temp.

 

Noko dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for alle sammen! Venting er jammen en styrkeprøve.. Jeg er 10 dpo her. Har hatt mye murring i eggstokkene, særlig den høyre) siden el, men har de siste dagene hatt en rar tyngdefølelse nederst i magen og hatt vondt i korsryggen. To korte kvalmebølger i går. Negativ graviditetstest i dag. Håper jeg bare var for tidlig ute.. Har tatt bidronninggele før el og nå wild yam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9DPO, tempen sank litt idag, så tipper då mensen er dei nermaste dagane. IKM mandag, men sida tempen sank litt so mista eg trua på at det er noko der, sida tempen sank ca 3 før neste mens sist PP også.

 

Krysser fingrene for alle sammen! Venting er jammen en styrkeprøve.. Jeg er 10 dpo her. Har hatt mye murring i eggstokkene, særlig den høyre) siden el, men har de siste dagene hatt en rar tyngdefølelse nederst i magen og hatt vondt i korsryggen. To korte kvalmebølger i går. Negativ graviditetstest i dag. Håper jeg bare var for tidlig ute.. Har tatt bidronninggele før el og nå wild yam.

Ka e Wild Jam, og korleis funka det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9DPO, tempen sank litt idag, så tipper då mensen er dei nermaste dagane. IKM mandag, men sida tempen sank litt so mista eg trua på at det er noko der, sida tempen sank ca 3 før neste mens sist PP også.

 

Ka e Wild Jam, og korleis funka det?

Jeg tar det i tablettform, fås kjøpt på helsekost. Det skal brukes fra eggløsning og frem til mens. Jeg går på Frøyaklinikken og har fått det anbefalt der. Det skal booste progesteron så egget fester seg lettere etter hva jeg har skjønt. Så får vi se da, det er første syklusen jeg prøver dette, er så spent!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slike PMS plager denne mnd. Har aldri hatt det slik før. Såre bryst, stikninger mest på venstre side og litt på høyre side. Tempen er høy enda og må opp og tisse på natta. Det er andre natta på rad. Sitter her og føler meg tissetrengt etter 1 time siden på do og føler som UVI.  Øm der ned.

 

G testene er svake enda men ikkje blitt sterkere etter 3 til 4 dager siden. Er ikkje gravid. Er 12 dpo.

 

Noen som har hatt det slik og veit kva det kan være ? Synest det er rart som PMS symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slike PMS plager denne mnd. Har aldri hatt det slik før. Såre bryst, stikninger mest på venstre side og litt på høyre side. Tempen er høy enda og må opp og tisse på natta. Det er andre natta på rad. Sitter her og føler meg tissetrengt etter 1 time siden på do og føler som UVI. Øm der ned.

 

G testene er svake enda men ikkje blitt sterkere etter 3 til 4 dager siden. Er ikkje gravid. Er 12 dpo.

 

Noen som har hatt det slik og veit kva det kan være ? Synest det er rart som PMS symptomer.

Du kan jo absolutt være gravid! 12 dpo kan være for tidlig for å få en sterk g-test. Du har jo mange symptomer som kan tyde på en spire. Håper for deg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo absolutt være gravid! 12 dpo kan være for tidlig for å få en sterk g-test. Du har jo mange symptomer som kan tyde på en spire. Håper for deg!

 

Da burde testene bli sterkere. Har hatt positive tester siden 7 dpo men dei blir ikkje sterkere.

 

Har ikkje tro siden testene ikkje blir sterkere.  Har liggende ein digital men da venter jeg til i morgon men har ingen tro på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde testene bli sterkere. Har hatt positive tester siden 7 dpo men dei blir ikkje sterkere.

 

Har ikkje tro siden testene ikkje blir sterkere. Har liggende ein digital men da venter jeg til i morgon men har ingen tro på det.

Ved mine tidligere graviditeter , har jeg alltid bare fått svake positive tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved mine tidligere graviditeter , har jeg alltid bare fått svake positive tester.

 

Alle min gravidtester har vert sterkere på denne tiden. Så har ikkje troa. 

 

Ja jeg er negativ pga er så vande med negative utfall mnd på mnd.

 

Vil ikkje ha store forhåpninger da blir ein skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slike PMS plager denne mnd. Har aldri hatt det slik før. Såre bryst, stikninger mest på venstre side og litt på høyre side. Tempen er høy enda og må opp og tisse på natta. Det er andre natta på rad. Sitter her og føler meg tissetrengt etter 1 time siden på do og føler som UVI.  Øm der ned.

 

G testene er svake enda men ikkje blitt sterkere etter 3 til 4 dager siden. Er ikkje gravid. Er 12 dpo.

 

Noen som har hatt det slik og veit kva det kan være ? Synest det er rart som PMS symptomer.

Lenge sia du hadde UVI? Symptom til UVI kan ligge igjen lenge etter du er ferdi med kur. Har vært det med meg, sjølv om du er "kurert" so kan du fortsatt oppleve det over lengre tid.

 

Forstår at du ser litt negativt på om du er, eller ikkje er gravid. Frustrerende å håpe på at du er det kvar månad, for å så få mensen. Ska krysse fingrane for deg eg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...