Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Enklere sakt en gjort.

Da blir jeg veldi skuffa når mensen kommer. Bedre og ha kontroll slik at jeg får syke meg til rette.

Å miste ein mnd for meg teller mykje. Klokka tikker og ha sex anna kvar dag er ikkje enkelt pga vi møtes i døra. Begge jobber skift.

Du blir jo like skuffa kvar gang mens kjem uansett. Veit at klokka di tikka. Så koffor ikkje prøve en ny taktikk en mnd? Eg prøvde i over ett år. Var her inne og leste å skreiv heile tida, tok eggltesta og var veldi opptatt av korti vi måtte ha sex. Så bestemte eg meg for å ik gå inn her en heil mnd. Ingen testa osv. Då vart eg gravid.

Fortsetter under...

Du blir jo like skuffa kvar gang mens kjem uansett. Veit at klokka di tikka. Så koffor ikkje prøve en ny taktikk en mnd? Eg prøvde i over ett år. Var her inne og leste å skreiv heile tida, tok eggltesta og var veldi opptatt av korti vi måtte ha sex. Så bestemte eg meg for å ik gå inn her en heil mnd. Ingen testa osv. Då vart eg gravid.

Vil ikkje gå glipp av egget som slippes og om jeg blir gravid er det sikkert ikkje.

Stresser ikkje og jeg bor ikkje her inne er fleire dager uten og være her.

Kommer ikkje til og gjøre som du pga går jeg glipp av eit egg kan det være det som var gullegget. Jeg har 1 % sjanse og den leiker jeg ikkje med.

Her er jeg kommet til 8 dpo. Stikker i underlivet og strekker i lysken. Så litt spent på om dette kan være gode tegn. Vurderer å teste i morgen tidlig. Såååå vanskelig å vente.😜 Noen som har erfaring med å teste fra 9 dpo. Noen vits i det? Ikm på lørdag eller søndag.

Annonse

7 dpo tester jeg positiv og er veldig svake no på 14 dpo. Men heksa er kommen.

Sist jeg vart gravid testa jeg positiv på 7 dpo og.

Ok. Kanskje greit å prøve en i morgen da.. er såååå vanskelig å vente. 😁 Lykke til i neste periode! Krysser fingrene for deg.

Tempen er litt lav, men hatt samme temp no i tre dagar. Har hatt lavere temp dinne syklusen enn i siste lutealfase ogsa, veit ikkje kva det betyr..

Men det var IKM idag, å den har ikkje komt. Det vil si at eg har lengre lutealfase denne gangen. :danse:  Men mensen kjem nokk uansett, for at eg testa negativt idagtidlig 13DPO. Eg klarte ikkje laver, og blei skuffa som vanlig.

Men eg forstår ikkje meg på disse "symptoma" til graviditet eller mensen, for det er totalt forskjellig på mej kvar månad, blir gal av det. En måned er det er vondt å ha samleie, en anna er brystene på spreng, en anna er det stikking gjennom hele lutealfasen, eller som denne månaden, så å si ingen symptomer (bortsett på at eg har hatt menssmerter i 3dager no uten mensen).  :sjokkert:

Nei får krysse fingrane for alle her, kjedlig ventetid. <3

Tempen er litt lav, men hatt samme temp no i tre dagar. Har hatt lavere temp dinne syklusen enn i siste lutealfase ogsa, veit ikkje kva det betyr..

Men det var IKM idag, å den har ikkje komt. Det vil si at eg har lengre lutealfase denne gangen. :danse: Men mensen kjem nokk uansett, for at eg testa negativt idagtidlig 13DPO. Eg klarte ikkje laver, og blei skuffa som vanlig.

Men eg forstår ikkje meg på disse "symptoma" til graviditet eller mensen, for det er totalt forskjellig på mej kvar månad, blir gal av det. En måned er det er vondt å ha samleie, en anna er brystene på spreng, en anna er det stikking gjennom hele lutealfasen, eller som denne månaden, så å si ingen symptomer (bortsett på at eg har hatt menssmerter i 3dager no uten mensen). :sjokkert:

Nei får krysse fingrane for alle her, kjedlig ventetid. <3

Jeg har det sånn som deg! Kroppen oppfører seg helt annerledes hver eneste syklus, så frustrerende😜 jeg er to dager over ikm, har spottet i flere dager og i dag kom det litt mer slimete mørkebrunt, men fortsatt ingen mens.. Tok en test som viste en svak, svaaak strek. Hva tror dere?😬

post-834955-436857_thumb.jpeg

Jeg har det sånn som deg! Kroppen oppfører seg helt annerledes hver eneste syklus, så frustrerende jeg er to dager over ikm, har spottet i flere dager og i dag kom det litt mer slimete mørkebrunt, men fortsatt ingen mens.. Tok en test som viste en svak, svaaak strek. Hva tror dere?

du må bruke tinypic

Anonymous poster hash: 7438f...b39

10 dpo i dag. Negativ test i går.. men var jo litt tidlig uansett. Bruker vanlige tester (ikke sånne veldig følsomme). Ikke tatt i dag. Vurderer å ta en i morgen kanskje.. Får se. Stikningsfølelsene har gitt seg. Nå er det bare ømt. Har halsbrann.. vet ikke om dette er et symptom. Har hatt det kun på slutten av svangerskapet tidligere. Mange som har begynt å teste enda?

Annonse

Jeg har det sånn som deg! Kroppen oppfører seg helt annerledes hver eneste syklus, så frustrerende jeg er to dager over ikm, har spottet i flere dager og i dag kom det litt mer slimete mørkebrunt, men fortsatt ingen mens.. Tok en test som viste en svak, svaaak strek. Hva tror dere?

Hei "frøkengreen".

Var du gravid? :-) Grunnen til at jeg lurer er at jeg har lest bakover i denne tråden og ser at vi har veldig like symptomer. Har testet negativt 13 DPO som deg, men føler fortsatt det er noe i gjerde og TR har ikke meldt sin ankomst enda. 

Anonymous poster hash: 45d7d...342

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...