Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ser her blir det dager med hopping og dunking.  SKAL bli smått av detta.

Her er jeg 5 Dpo og har ikkje kjent noen ting men har ikkje fått anledning til og kjenne. Har kjørt store gule kjøretøy i 11 timer i dag og hater og sitte bak eit ratt no.

Klør i fingran etter testing men det blir vel som det vanlige. Men håper håper håper. 

Annonse

Skal vel aldri vente så lenge som 10 minutt? Neste gang kan du kaste dei etter 5, så slepp du få forhåpninga

Eg er så vande med og bli såra. Blir slik når ein er 45 år om nokre dagar og da er eggkvaliteten nesten lik 0.  

Men kven klarer og kaste ein test etter 5 min. Ikkje eg, Har blitt gravid av tester som er skugge etter 10 min.

Jeg er veldig ofte på do!

Men er liksom usikker på hva som er vanlig. Har ikke drukket noe mer en vanlig da.

Håper d er et gravid tegn og ikke at jeg begynner å få en urinveisinnfekjson :P

Krysser og håper det er eit godt tegn.

Jeg har kun ømme tattelatter.

Fekk EL tidligere enn vanlig denne månaden, så IKM blei flytta til den 17 okt. Er 7 DPO no.. Er rart, men har ikke dei vanlige smertene som eg har hatt tidligere PP (Vondt i brystvorter, mens-lilgnende smerter), har hatt litt murringer, men ikkje like mykje som vanlig.

Men rart er det at syklusene mine blir bare kortere og kortere, eller EL kjem tidligare. Rakk ikkje få positiv EL test denne gangen (tester 1 gang om dagen), men tempen har stege opp og hold seg oppe, så tyder på den har vært der likevell. Men eg har lavere temp denne månaden enn sist PP.

Kom innen 9 min.

Håper det går rette vegen men er vande med den andre vegen.

http://tinypic.com/view.php?pic=2ujinpu&s=9#.V_t4GIYzeaM

kar ligg du no i forhold til IKM?

Å har du tatt en kvardag? Dei er jo positive, eller missforstår ej.. :s

Fekk EL tidligere enn vanlig denne månaden, så IKM blei flytta til den 17 okt. Er 7 DPO no.. Er rart, men har ikke dei vanlige smertene som eg har hatt tidligere PP (Vondt i brystvorter, mens-lilgnende smerter), har hatt litt murringer, men ikkje like mykje som vanlig.

Men rart er det at syklusene mine blir bare kortere og kortere, eller EL kjem tidligare. Rakk ikkje få positiv EL test denne gangen (tester 1 gang om dagen), men tempen har stege opp og hold seg oppe, så tyder på den har vært der likevell. Men eg har lavere temp denne månaden enn sist PP.

kar ligg du no i forhold til IKM?

Å har du tatt en kvardag? Dei er jo positive, eller missforstår ej.. :s

Jeg er 9 dpo i dag og testene vart ikkje sterkare i dag. Så løpet er kjørt her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...