Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Jeg ser at tråden om "gravid uke 37", stadig kommenteres. Og det er tydelig at det tenkes at det ikke har gått så bra der. Hvorfor dette behovet for å få opp tråden? Håper dere det skal komme et tåredryppende innlegg om hvor galt alt gikk? Så utrolig usmakelige dere er!! Hi vet nok at tråden er der, slutt å gå inn der. Det handler om deres egoisme på noe sensasjonelt, og ikke deres bekymring for hi! Skam dere! Gribber!! Anonymous poster hash: 50960...489
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Tror nok at folk vil være hvordan det gikk med henne og babyen- ikke at de er gribber. Jeg er også regelmessig innom tråden (ikke skrevet noe) siden jeg også snart har termin. Skjønner hvis hun ikke vil oppdatere hvis det gikk galt, men det kan også være at man ikke finner igjen sin egen tråd. Tror nok alle håper at det har gått fint med henne og babyen tenker jeg. Om det hadde kommet ufine kommentarer ville jeg (og garantert mange andre) rapportert tråden for å få den låst. Det kan ha gått bra og det kan ha gått dårlig, men uten oppdatering vil man bare tenke sitt og håpe på det beste. Anonymous poster hash: 86724...b6f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Tror nok at folk vil være hvordan det gikk med henne og babyen- ikke at de er gribber. Jeg er også regelmessig innom tråden (ikke skrevet noe) siden jeg også snart har termin. Skjønner hvis hun ikke vil oppdatere hvis det gikk galt, men det kan også være at man ikke finner igjen sin egen tråd. Tror nok alle håper at det har gått fint med henne og babyen tenker jeg. Om det hadde kommet ufine kommentarer ville jeg (og garantert mange andre) rapportert tråden for å få den låst. Det kan ha gått bra og det kan ha gått dårlig, men uten oppdatering vil man bare tenke sitt og håpe på det beste. Anonymous poster hash: 86724...b6f Finner ikke sin egen tråd? Bullshit! Anonymous poster hash: 50960...489
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 Finner ikke sin egen tråd? Bullshit! Anonymous poster hash: 50960...489 Ja, flere ganger det kommer opp at folk ikke finner trådene sine og oppretter nye for oppdatering. Anonymous poster hash: 86724...b6f
Mumua Skrevet 20. september 2016 #5 Skrevet 20. september 2016 Det faller deg ikke inn at noen mennesker faktisk ønsker det beste for andre og håper dette har gått bra? Og at noen sitter med en klump i magen fordi de har opplevd det samme og inderlig håper at Hi kan komme og si at det gikk bra? Noen sensasjonsgribber finnes det alltid, men brorparten tror jeg ønsker det beste for HI og babyen. Vi er mødre, vi klarer ikke tanken på at noen skal miste sitt barn.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #6 Skrevet 20. september 2016 Finner ikke sin egen tråd? Bullshit! Anonymous poster hash: 50960...489 Det er da ikke bullshit Anonymous poster hash: f0758...5c3
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #7 Skrevet 20. september 2016 Det faller deg ikke inn at noen mennesker faktisk ønsker det beste for andre og håper dette har gått bra? Og at noen sitter med en klump i magen fordi de har opplevd det samme og inderlig håper at Hi kan komme og si at det gikk bra? Noen sensasjonsgribber finnes det alltid, men brorparten tror jeg ønsker det beste for HI og babyen. Vi er mødre, vi klarer ikke tanken på at noen skal miste sitt barn. Så la tråden være!! Tenk hvis det har gått galt??? Anonymous poster hash: 50960...489
Marriet Skrevet 20. september 2016 #8 Skrevet 20. september 2016 Jeg ser at tråden om "gravid uke 37", stadig kommenteres. Og det er tydelig at det tenkes at det ikke har gått så bra der. Hvorfor dette behovet for å få opp tråden? Håper dere det skal komme et tåredryppende innlegg om hvor galt alt gikk? Så utrolig usmakelige dere er!! Hi vet nok at tråden er der, slutt å gå inn der. Det handler om deres egoisme på noe sensasjonelt, og ikke deres bekymring for hi! Skam dere! Gribber!! Anonymous poster hash: 50960...489 På seg selv kjenner man andre eller?Jeg følger regelmessig med i den tråden, men i motsetning til deg opplever jeg tråden som omsorgsfull og med gode tanker. Mulig jeg er naiv, men jeg velger å tro det beste om folk altså. Verden blir fæl ellers.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #9 Skrevet 20. september 2016 Jøsseball så sinna du er da! 😱😜 Anonymous poster hash: 432a3...d1a
Mumua Skrevet 20. september 2016 #10 Skrevet 20. september 2016 Så la tråden være!! Tenk hvis det har gått galt??? Anonymous poster hash: 50960...489 Har ikke kommentert en eneste gang siden jeg insisterte på at hun skulle dra på sykehuset asap. Hva andre velger å gjøre kan hverken du eller jeg styre, annet enn å holde oss unna selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå