Gå til innhold

Hvorfor blir ikke pene barn og voksne mobbet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så glad jeg har 2 veldig vakre barn, slipper den bekymringen...

Anonymous poster hash: 4dec4...47f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig de vil få kommentarer på at de har en overflatisk og dømmende mor??

Skrevet

😂

Jeg er så glad hjernecellene mine er i orden!

Skrevet

De blir i høyeste grad det. Spesielt hvis du er kvinne/jente, vakker, snill og smart/skoleflink. Prøv, så får du se.

Anonymous poster hash: 17303...d28
Skrevet

De blir i høyeste grad det. Spesielt hvis du er kvinne/jente, vakker, snill og smart/skoleflink. Prøv, så får du se.

Det stemmer ikke!

Skrevet

De blir i høyeste grad det. Spesielt hvis du er kvinne/jente, vakker, snill og smart/skoleflink. Prøv, så får du se.

Bare hvis de er høye på pæra.

Anonymous poster hash: f371d...376

Skrevet

Vakre barn blir mobbet. Så et eksempel på det senest i dag.

Anonymous poster hash: 512af...70c

Skrevet

Det stemmer ikke!

Se hvordan Gunhild Stordalen ble behandlet av enkelte da de gikk ut og opplyste om sykdommen hennes. Og hvordan hun og EAT er blitt forsøkt ufarliggjort. Skjønnhet alene er ufarlig, men er du dyktig i tillegg er det ikke bra. Har en venninne med en slik datter. Hun er vakker, svært skoleflink (har hoppet et klassetrinn opp og følger matematikken på universitetsnivå. Går siste år på ungdomsskolen), og er i tillegg et stort talent i sin idrett og utrolig snill og real. Hun blir ikke tolerert av de andre jentene.

Skrevet

Jeg har vakre barn, den ene er fotomodell. Men dessverre har de opplevd å bli mobbet.

Så barn kan bli mobbet for det meste dessverre.

Anonymous poster hash: 5f1ba...d6d

Skrevet

Min utrolig vakre og snille venninne ble mobbet hele barne og ungdomsskolen. Vil tro pga sjalusi.

Anonymous poster hash: 96d8f...b5e

Skrevet

En på min ungdomsskole ble mobbet uten tvil pga. sjalusi. Pen og populær.

Anonymous poster hash: 15b32...68f

Skrevet

Jeg vet også av to som har slitt med å være veldig pene. Ingen var i min klasse/parallellklasse, men de gikk et og to år over/under.

De hadde det slettes ikke greit. Husker den ene ble sammen med en av de kjekkeste gutta (var ungdomsskolen), for et pes hun fikk. Til slutt ble det rykter og andre jenter fikk kompisene til kjæresten med seg og han gjorde det slutt.

Tror faktisk de ble sammen igjen da de var studenter/voksne. Synes å erindre bryllupsbilde og bilder av nyfødt. Den andre dro tidlig til utlandet. Hun var halvt nederlandsk (eller sveitsisk, eller belgisk...) og på videregående dro hun dit for å fullføre. Så måtte hun gå siste året (Ta opp noen fag) for å få studiekompetanse og endte opp med 2 år yngre klassekompiser,- og det var heller ikke greit. Gamla var vel kallenavnet,- og fikk gjennomgå verre enn før. Selv om mange ikke visst om henne annet enn fra eldre søsken som hun hadde gått sammen med tidligere....Hun hadde jobbet delvis som modell ved siden av skolen i Nederland (eller i det landet hun halvveis var fra) og hadde fått kjæreste som var millionær og modell. Husker hvor misunnelig vi var,- sånn "skulle ønske det var meg";- men mange jenter var altså misunnelige og tok utløp for det på verst mulig tenkelige måter. Jeg tror ikke hun bor her til lands lenger.. Ble slutt med denne kjæresten da,- han var for overflatisk for denne "eks natur og ungdom"-jenta fra en SV-familie....:) Fikk høre det fra ei som var venn med henne da og som nå er i min bekjentskapskrets.  Men tror det har gått greit med henne også. Heldigvis.

Så at pene jenter ikke blir mobbet er nok ikke sant....Hvem som helst kan faktisk bli offer, og hvem som helst kan bli mobber. Barn må lære at det er galt for å ikke begynne å mobbe eller for å kunne si fra før evt mobbing utarter seg!

Anonymous poster hash: b38d2...08f
Skrevet

Se hvordan Gunhild Stordalen ble behandlet av enkelte da de gikk ut og opplyste om sykdommen hennes. Og hvordan hun og EAT er blitt forsøkt ufarliggjort. Skjønnhet alene er ufarlig, men er du dyktig i tillegg er det ikke bra. Har en venninne med en slik datter. Hun er vakker, svært skoleflink (har hoppet et klassetrinn opp og følger matematikken på universitetsnivå. Går siste år på ungdomsskolen), og er i tillegg et stort talent i sin idrett og utrolig snill og real. Hun blir ikke tolerert av de andre jentene.

Hun ble mobbet? Hvor da? På sykehuset?

Skrevet

Hi, du virker usedvanlig kort. Jeg håper du er et troll, selv om det ikke akkurat gjør saken noe bedre for din del...

En av de vakreste jentene jeg har sett ble mobbet så mye at hun til slutt ble innlagt på sykehus i lang tid, kroppen hennes "stengte av", ikke bare psykisk, men også fysisk. Hun var utrolig vakker, svært intelligent og i tillegg et talent innen idrett.

Hun var vakker både utvendig og innvendig, og med sine talenter i tillegg ble hun tydeligvis en trussel for de som følte seg mindre verdt enn henne. Hun var aldri annet enn snill med noen, men så stygg som den mobbesaken hennes var, det har jeg ikke ord for, vil heller ikke gå i detaljer.

Om du ikke har fått med deg at vakre og smarte kvinner ofte blir utsatt for ufine hersketeknikker - som bl.a. G. Stordalen ble en periode - da bør du kanskje følge litt bedre med?

Anonymous poster hash: 2fb7e...0cf
Skrevet

Fordi du ,jeg og alle andre har ulik mening om hva som er pen eller ikke.

Kommer helt ann på øyet som ser.

Det er de svakeste/ mest følsomme som er mest utsatt for mobbing. En som det er lettest å pille på og få den oppmerksomheten en mobber søker....

Skrevet

Mange av de som har stått frem som ofre for mobbing er da svært pene slik jeg ser det.

Skrevet

Jeg opplever at det er omvendt, de som er penest er gjerne de som også mobber mest.

Anonymous poster hash: f371d...376
Skrevet

Det er da utrolig varierende hvem som blir mobbet, er ikke sånn at noen slipper unna grunnet det ene eller andre.

Datteren min er utrolig vakker, er ikke bare jeg som synes det. Får høre det av alle. Og nå som hun er 15 år, så ser jeg hvordan menn ser på henne, og ikke minst sjekker henne opp. Men vi flyttet da hun skulle starte i 5. klasse, hun er og utrolig sosial, aktiv, talentfull danser og omsorgsfull. Så hun ble veldig raskt den mest populære jenta i klassen, og alle guttene likte henne. Dette var det noen jenter som ikke likte, så de startet å gjøre det de kunne for å få henne upopulær, og ca 1 år tok det de, og få det til.

Og ut av mine 2 barn, var det ikke henne jeg trodde ville bli mobbet. For hun var alltid den sosiale, sprudlende og tøffe jenta. Mens lillesøster er så stille, rolig, og unnskyld at jeg er til, sliter litt med å få venner, og trekker seg lett unna blir det for mye. Men henne har det gått bra med, hun har funnet sine gode venner, og alle de andre er hyggelige mot henne.

Anonymous poster hash: 6ac72...f4a
Skrevet

De blir i høyeste grad det. Spesielt hvis du er kvinne/jente, vakker, snill og smart/skoleflink. Prøv, så får du se.

Dette.

Anonymous poster hash: 4b75c...84b

Skrevet

Vi kan i aller høyeste grad bli utsatt for mobbing, trakassering og baksnakking.

Anonymous poster hash: 10ead...92b

Skrevet

Mange av de som har stått frem som ofre for mobbing er da svært pene slik jeg ser det.

Var ikke Morten Harket mobbeoffer? Og hun sangerinnen... Eva Weel Skram?

Skrevet

Rart at jeg ble mobbet da, som er over gjennomsnittet vakker ;)

Anonymous poster hash: 87be4...e45

Skrevet

Kombinasjonen pen, smart, hyggelig og populær er kruttsterk! Mange som ikke tåler den!!!

Anonymous poster hash: 1988f...dda

Skrevet

Stemmer for min del, vet ikke hvor vakker jeg, men andre påstår nå det...var skoleflink og harcen høy utdanning. Har tålt mye baksnakking og lei av intriger, har blitt noe asosial pga det og stoler ikke lett på folk. Har heldigvis noen få gode venner og en flott og kjærlig mann.

Anonymous poster hash: 56591...906

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...