Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Ville dere ha kjøpt en vogn fra 2012? Hvordan er disse vognene? Er bag delen stor eller liten? Anonymous poster hash: 11671...d91
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Jeg har en fra 2012. Elsker vogna! Lett, enkel å manøvrere og like god i byen som på tur. Men bagen er litt liten om man har vinterbaby og trenger tykk vognpose. Anonymous poster hash: 605bb...050
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Jeg har en fra 2012. Elsker vogna! Lett, enkel å manøvrere og like god i byen som på tur. Men bagen er litt liten om man har vinterbaby og trenger tykk vognpose. Anonymous poster hash: 605bb...050 Takk for svar Er den fin i trekket enda? Leser at de eldre vognene ofte er falmet i stoffet. Jeg venter baby i begynnelsen av April, så baby vil være 6-7 mnd når vi trenger vinterpose, kan baby da legges i sittedelen? Eller burde jeg kjøpe en vogn med større bag tro? Eller er man ferdig med bag når baby er 6mnd? Haha uff, beklager alle spørsmål, dette har jeg altså ikke greie på Anonymous poster hash: 11671...d91
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 Takk for svar Er den fin i trekket enda? Leser at de eldre vognene ofte er falmet i stoffet. Jeg venter baby i begynnelsen av April, så baby vil være 6-7 mnd når vi trenger vinterpose, kan baby da legges i sittedelen? Eller burde jeg kjøpe en vogn med større bag tro? Eller er man ferdig med bag når baby er 6mnd? Haha uff, beklager alle spørsmål, dette har jeg altså ikke greie på Anonymous poster hash: 11671...d91 Jeg har begynt med sportsdel når baby er ca 5 mnd. Da vil de opp og se verden og gidder ikke ligge i bagvogn mer (min erfaring). Min er fra 2010 eller noe sånt og jeg tok den frem til baby i år. Den var falmet noen steder i sola, men jeg farget den med tekstilfarge, og det fungerte supert! Anonymous poster hash: b0c5d...0c8
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #5 Skrevet 20. september 2016 Ved 6-7 mnd så trenger du ikke bag lengre. Og i april er det ikke sikkert at du trenger vinterpose heller, det kommer selvfølgelig an på hvor du bor. Vi har ikke opplevd at vognen har falmet i fargen og vi har hatt vår som sovevogn i barnehage. Anonymous poster hash: 605bb...050
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå