Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Før sommeren kjøpte jeg et klippekort hos en pt, 8 klipp til 1000 kr. Fikk beskjed om at jeg kommer når jeg kan siden dette er et klippekort! Ble noen ganger jobb og ting med barna kom i veien, å også sommerferie og pt var også syk... Så plutselig fant pt ut at hun bare hadde tid til å være 2 plasser og ha timer, og dette havnet på dager jeg jobber sent(faste vakter). Og det vet hun! Så jeg har bare brukt 2 av 8 klipp.... Har jeg rett på å få igjen penger? Har prøvd å kontakte henne, men hun er ikke intressert i å snakke med meg.. Anonymous poster hash: 526c7...920
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Hun sluttet her jeg bor rett etter skolen begynte etter ferien, så har prøvd å få kontakt en stund nå... Hi Anonymous poster hash: 526c7...920
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Du har gitt beskjed om at du kommer når du kan? Mener du at pt skalsitte og vente på om du kanskje kommer eller ikke uten å vite det? Anonymous poster hash: de8a2...674
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 Du har gitt beskjed om at du kommer når du kan? Mener du at pt skalsitte og vente på om du kanskje kommer eller ikke uten å vite det? Anonymous poster hash: de8a2...674 Nei, det var ikke det hun sa. HI: Jeg ville ikke gitt meg på dette. Ellers er det jo ikke store tapet egentlig, 1000 kroner for 8 klipp er veldig billig. Normalt sett må du fort ut med 500 kroner per time for PT. Eller mente du 10 000 kroner? Anonymous poster hash: 23101...e9d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #5 Skrevet 20. september 2016 Nei, det var ikke det hun sa. HI: Jeg ville ikke gitt meg på dette. Ellers er det jo ikke store tapet egentlig, 1000 kroner for 8 klipp er veldig billig. Normalt sett må du fort ut med 500 kroner per time for PT. Eller mente du 10 000 kroner? Anonymous poster hash: 23101...e9d Hva sa hun da? Anonymous poster hash: de8a2...674
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #6 Skrevet 20. september 2016 Hva sa hun da? Anonymous poster hash: de8a2...674 Hun skrev at hun fikk beskjed (av PT) om at hun kunne komme når hun kan siden det er snakk om et klippekort (i motsetning til for eksempel et kurs hvor det er trening på faste dager). Selvsagt etter først å ha avtalt time på forhånd (det sier seg selv). Det er slik jeg forstår det ut fra sammenhengen i det hun skriver. Anonymous poster hash: 23101...e9d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #7 Skrevet 20. september 2016 Hun skrev at hun fikk beskjed (av PT) om at hun kunne komme når hun kan siden det er snakk om et klippekort (i motsetning til for eksempel et kurs hvor det er trening på faste dager). Selvsagt etter først å ha avtalt time på forhånd (det sier seg selv). Det er slik jeg forstår det ut fra sammenhengen i det hun skriver. Anonymous poster hash: 23101...e9d Ok, da misforsto jeg. Jeg trodde det var hun som hadde sagt det til pt'en, synes det var litt rart Anonymous poster hash: de8a2...674
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå