Gå til innhold

Gruer meg til å møte arbeidsgiver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sykmeldt og skal til førstegangsmøte hos arbeidsgiver. Jeg har i disse ukene innsett at jeg ikke makter akkurat denne jobben, så det er snakk om å evt be om tilrettelegging i form av "ny" jobb i bedriften. F.eks ala fra renhold til kontor.

Men det blir jo såååååå ekkelt å si det 😣

Anonymous poster hash: 44262...112

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du er egentlig vaskedame og skal spør om å jobbe på kontoret? Kreves det ikke utdanning til det?

Anonymous poster hash: 05b19...03a

Skrevet

Jeg har faktisk utdannelse innen kontor. Renholdsjobb var det jeg fikk da jeg fluttet til denne lille byen. Trodde det skulle bli greit, men kroppen min tåler det ikke.

Skrevet

Du kan ikke forvente å gå fra en stilling til en annen, men det er jo lov å legge det frem som et forslag

Anonymous poster hash: 9a097...f53

Skrevet

Tilrettelegging skal arbeidsgiver bidra med så godt han kan, men å opprette en ny stilling til deg i en annen avdeling kan du virkelig ikke forvente. Skal han sparke en av kontordamene sine for å gjøre plass til deg da?

Anonymous poster hash: 55203...1d3

Skrevet

Hvis du ikke kan stå i jobben din, er det ikke en automatikk i at du får en annen jobb innenfor samme bedrift.

Skrevet

Du får ikke ny stilling på første samarbeidsmøte. Da vil nok arbeidsgiver prøve å tilrettelegge vaskejobben så godt han kan i førsteomgang.

Skrevet

Neida dere har rett alle sammen og jeg krever ikke nie som helst. Jeg har vært der nå og fikk forsiktig fortalt at jeg ikke makter akkurat denne jobben og at vi må tenke nytt. Er komnunalt dette så finnes et hav av muligheter. Vi snakket om litt forskjellig og hun nevnte noen forslag og at jeg også kunne hjelpe henne på hennes eget kontor, for hun er ofte borte fra kontoret sitt på ulike oppdrag i sin rolle som sjef.

Så kanskje baller det på seg.. Hun skulle jo snakke med sin egen sjef også, altså sjefen for hele teknisk avdeling, og det kan være flere ting som kan dukke opp. Så jeg har et ørlite håp om at ting kan bli greit på sikt, og forstår godt at det ikke vil dukke opp en fiks ferdig kontorstilling til meg.

Blir jo spennende dette ☺

Skrevet

Tilrettelegging skal arbeidsgiver bidra med så godt han kan, men å opprette en ny stilling til deg i en annen avdeling kan du virkelig ikke forvente. Skal han sparke en av kontordamene sine for å gjøre plass til deg da?

Anonymous poster hash: 55203...1d3

Man kaller ikke folk kontordame, på samme måte som man ikke kaller barnehageansatte for barnehagetante...

Anonymous poster hash: e45c4...3af

Skrevet

Lykke til!

Anonymous poster hash: 0be56...f5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...