Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Har tatt 2 cb+ nå og jeg ser jo et pluss der. Men, jeg klarer ikke å se om det er skyggestrek eller ikke. Rart at det skal komme på 2 tester? Og kommer en skyggestrek med en gang eller vil det ta litt tid før den kommer? Blir jo ikke klok på dette. Anonymous poster hash: 51522...686
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Bilde? Er det farge på streken? Anonymous poster hash: cc39b...806
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Bilde? Er det farge på streken? Anonymous poster hash: cc39b...806 Skal prøve å ta bilde. Jeg vet ikke helt, jeg klarer ikke å bestemme meg. Men synes det er rart at det kommer skyggestrek på 2 forskjellige tester etter kort tid? Anonymous poster hash: 51522...686
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 Skal prøve å ta bilde. Jeg vet ikke helt, jeg klarer ikke å bestemme meg. Men synes det er rart at det kommer skyggestrek på 2 forskjellige tester etter kort tid? Anonymous poster hash: 51522...686 Usannsynlig at det er skyggestrek på 2 stykk ja. Vil tro du enten er gravid ( tidlig ), er litt treig å produsere HCg, eller siste men forhåpentligvis ikke alternativ. En MA, da rekker du aldri å produsere mer enn at det blir slike tester. Men sats på de to første . Ei vennine var nesten ei uke på overtid og fikk blendahvit test. 2 dager etter ble testen som dine. Og det tok vel noen dager til før hun fikk en tydelig positiv. Disse testene er nå en 10 mndr gammel gosklump Anonymous poster hash: cc39b...806
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #5 Skrevet 20. september 2016 Usannsynlig at det er skyggestrek på 2 stykk ja. Vil tro du enten er gravid ( tidlig ), er litt treig å produsere HCg, eller siste men forhåpentligvis ikke alternativ. En MA, da rekker du aldri å produsere mer enn at det blir slike tester. Men sats på de to første . Ei vennine var nesten ei uke på overtid og fikk blendahvit test. 2 dager etter ble testen som dine. Og det tok vel noen dager til før hun fikk en tydelig positiv. Disse testene er nå en 10 mndr gammel gosklump Anonymous poster hash: cc39b...806 Ja, jeg får bare prøve å teste i morgen også da. Blir jo ikke klok på dette 😜 Jeg tenker det helt sikkert er skyggestrek, tok en sånn billigtest utpå dagen i dag og der måtte jeg virkelig vinkle i lys og forskjellige stillinger for å kanskje såvidt myse noe (som sikkert ikke er der 😂) Hi Anonymous poster hash: 51522...686
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå